SAS giver de noget til runde fødselsdage ?
Fra : Hans²°³°

Dato : 09-11-03 22:56

SAS giver de noget til runde fødselsdage ?

Passagerer der har rund fødselsdag på udrejsen eller hjemrejsen ?

Nogen der har prøvet at rejse på en rund fødselsdag ?

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 10-11-03 20:22

Hans²°³° wrote:

> SAS giver de noget til runde fødselsdage ?
>
> Passagerer der har rund fødselsdag på udrejsen eller hjemrejsen ?
>
> Nogen der har prøvet at rejse på en rund fødselsdag ?

Hvorfor skulle de da det.?

Hvem tror du betaler.???

Jeg må indrømme at jeg blev overrasket over indlægget.
Jeg har aldrig før hørt om flyselskaber der gav den slags gaver.

Mvh. Jørgen

Fra : tone jacobsen

Dato : 10-11-03 23:33

On Mon, 10 Nov 2003 20:22:19 +0100, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

> [...]
>

>Jeg må indrømme at jeg blev overrasket over indlægget.
>Jeg har aldrig før hørt om flyselskaber der gav den slags gaver.

Hehehehe.... Jeg klarte en gang å få en flaske musserende
fordi jeg påsto at jeg hadde fødselsdag. Jeg fikk også en flaske vin
i lufthavnen.

--
http://tone.gpnworld.com/shop/

Fra : Mcisten

Dato : 11-11-03 14:46

Du kan da være sikker på de ikke giver noget til de ansatte - DK's mest
lousy arbejdsplads !

Mvh MCisten