fzr 600 us
Fra : p.mariegaard

Dato : 09-11-03 22:28

Er der nogen der ved hvilket produktionsår" en yamaha fzr 600 US model 3HH
er???

hilsen
Poul
som netop har en sådan, men kun har 1. registreringsdato - og for en US
model er det jo nok ikke det samme

Fra : Armand

Dato : 10-11-03 01:18

p.mariegaard <p.mariegaard@post.tele.dk> skrev i en
> Er der nogen der ved hvilket produktionsår" en yamaha fzr 600 US model 3HH
> er??? ......har en sådan, men kun har 1. registreringsdato - og for en US
> model er det jo nok ikke det samme

Øh?

Hvortil vil du kunne bruge dét tal??

--
Armand.

Fra : p.mariegaard

Dato : 10-11-03 23:09

> Hvortil vil du kunne bruge dét tal??
>
> --
> Armand.
>
>Jeg blev såmænd spurgt om det i forbindelse med et køb på ebay.

Poul

Fra : Armand

Dato : 11-11-03 17:16

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

Ebay.de??

Tyskerne kender mig bekendt ikke FZR'eren i US-versionen!

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 11-11-03 21:54

> Ebay.de??
>
> Tyskerne kender mig bekendt ikke FZR'eren i US-versionen!

aahh det er så ikke helt rigtig

Den jeg fik hjem fra tyskland var en 95 US california model med exup, så
lidt kender de da til den selvom den helt sikkert var importeret af
firma/privat derovre fra...

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Christian Knudsen

Dato : 14-11-03 21:59

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenfjernpunktum@sletkoget2net.dk> skrev i
en meddelelse news:w%bsb.27847$jf4.1590240@news000.worldonline.dk...

> [...]
>
> Den jeg fik hjem fra tyskland var en 95 US california model med exup, så
> lidt kender de da til den selvom den helt sikkert var importeret af

EXUP ????
Det vidste jeg ikke jeg da ikke, at 600 havde???
Mig bekendt har den det ikke...

mvmch
christian, der mener at EXUP kun findes på YZF750 og FZR1000, og senere
modeller...

Fra : Armand

Dato : 15-11-03 01:27

Christian Knudsen <christian.knudsen@nospam.dkfritidmotorcykler.dk> skrev i
en news:3fb541fb$0$69961$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> EXUP ????
> Det vidste jeg ikke jeg da ikke, at 600 havde???
> Mig bekendt har den det ikke.......mener at EXUP kun findes på
> YZF750 og FZR1000, og senere modeller...

Mnjaaarh :-/
Har FZR600R (=YZF-alike'n) ikke EXUP? Dén er til gengæld ike en US-model som
vi danskere vanlige forbrugere af overskudsmateriel kender den!

Og så vil jeg lige overfor Allan forsvare min udtalelse om tyskerne i
almindelighed, som ikke behøver at kende særligt meget til særimporterede
modeller!
Jeg har set en Fazer 400 her i DK, men det betinger på samme måde jo ikke at
du, endsige en større del af danske motorcyklister kender til den (hvordan
sér sådan en egentlig ud? Come on!!) :-|

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 15-11-03 14:10

> [...]
som
> vi danskere vanlige forbrugere af overskudsmateriel kender den!

Powersportspro's partsfish har talt:
Netop de californiske (= høje krav til udstødningsgasserne) modeller af
såvel FZR600 som FZR600R er monteret med EXUP
Gad vide hvorledes at effektkurverne vikler sig til forskel på dén model? -
Allan?!

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 15-11-03 16:29

> [...]
> såvel FZR600 som FZR600R er monteret med EXUP
> Gad vide hvorledes at effektkurverne vikler sig til forskel på dén

ja jeg ved det ikke da jeg ikke var ude og køre på den, men ifølge dvs. US
sider skulle den have et bedre moment længere nede end den uden. sjovt nok
anbefaler de også at man piller det af og montere et normalt 4i1? om det så
er fordi den mangler effekt højere oppe skal jeg ikke kunne sige men det
kunne da være sjovt at se forskellen..

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 15-11-03 16:24

> [...]
> du, endsige en større del af danske motorcyklister kender til den (hvordan
> sér sådan en egentlig ud? Come on!!) :-|

Den har 2 hjul
nej spøg til side har set den på en australsk hjemmeside engang og den
ligner vist sin storebror hvis jeg husker rigtig?

Fra : Armand

Dato : 16-11-03 19:38

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenfjernpunktum@sletkoget2net.dk> skrev i
en meddelelse news:kyrtb.34297$jf4.1755920@news000.worldonline.dk...

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
>
> ........har set den på en australsk hjemmeside engang og den
> ligner vist sin storebror hvis jeg husker rigtig?

Hvis man søger på "Google-billeder" vil dén også komme frem; men det er ikke
sådan en jég har set :-|
Andre bud?

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 17-11-03 21:25

> Hvis man søger på "Google-billeder" vil dén også komme frem; men det er
ikke
> sådan en jég har set :-|
> Andre bud?

nope kan kun huske den som storebror 600.. og en gennemgang af dvs. sider
kom ikke med et andet billed desværre

er den også lavet i en naked udgave måske?

ups må lige pointere at det er den gamle "radiobil" model jeg har set

Fra : Armand

Dato : 18-11-03 02:58

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenfjernpunktum@sletkoget2net.dk> skrev i
en meddelelse news:y8aub.36146$jf4.1897214@news000.worldonline.dk...
> [...]
> kom ikke med et andet billed desværre
>
> er den også lavet i en naked udgave måske?

Egentlig, ja!
Den jeg taler om er en amerikaner i V-Max interceptor-style!

Pointen er at fordi jeg har set dén er dens eksistens altså ikke indlysende
for alle danskere!!

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 19-11-03 16:48

> [...]
> Den jeg taler om er en amerikaner i V-Max interceptor-style!
>
> Pointen er at fordi jeg har set dén er dens eksistens altså ikke

argh nå den... tænkte kun på den sportsbetonet maskine og ikke lænestole
modellen

den hedder jo også fzx 400 fazer og ikke fzs 400 fazer....

nåja så er der selvfølgelig også en 500g fazer

-- som har fattet pointen og morede mig over goggles blanding af fazermint
og motorcykler

Fra : Armand

Dato : 19-11-03 22:07

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenfjernpunktum@sletkoget2net.dk> skrev i
en meddelelse news:BgMub.37636$jf4.1986142@news000.worldonline.dk...

> [...]
> modellen
> den hedder jo også fzx 400 fazer og ikke fzs 400 fazer....

Jup!
Men der er nu ikke meget lænestol over dén!

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 10-11-03 07:47

"p.mariegaard" <p.mariegaard@post.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvilket produktionsår" en yamaha fzr 600 US model 3HH
> er???

tjek det selv på http://www.fzrarchives.com/ choose your ride fzr600/ the
bike/color schemes