mac starter lidt mærkeligt
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 15-04-01 12:18

Hej NG,

Når jeg trykker på start knappen på kabinettet, starter mac'en ikke altid
op, men går i en eller anden form for sleepmode. Man skal så trykke på
genstart for at starte mac'en op rigtigt. Ved I hvorfor? Er der genvejs
taster for at starte den op uden at skulle røre ved kabinettet? Jeg har det
nye tastatur uden æble knappen på.

mvh
Thomas Schreiber

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-04-01 12:36

In article <B6FF4FEC.249%g4@mail.dk>, Thomas Schreiber <g4@mail.dk>
wrote:

> Når jeg trykker på start knappen på kabinettet,

Det ville nok være en god ide om du fortalte hvilken Mac du har.

--
MVH
Martin Edlich (4)

Fra : Thomas Schreiber