Download film online
Fra : Mr. Andersen

Dato : 09-11-03 20:43

Hej ...

Jeg har hørt gennem flere kollegaer, at deres børn downloader film over
nettet.

Er der nogen der kender nogle steder hvor man kan downloade film?

Mr. Andersen

Fra : Jesper

Dato : 09-11-03 21:09

Mr. Andersen <tryitnot@mail.dk> wrote:

> [...]
> nettet.
>
> Er der nogen der kender nogle steder hvor man kan downloade film?

Folk bruger P2P programmer som Kazaa Lite eller EDonkey2000 til den
slags formål.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-11-03 21:49

"Jesper" <none@none.invalid> skrev i en meddelelse

> Folk bruger P2P programmer som Kazaa Lite eller EDonkey2000 til den
> slags formål.

Hvis man boede i USA kunne man benytte http://www.movielink.com ... Men uha
nej, det var AAAAAAALT for svært at kode siden så os fra andre lande kunne
benytte "filmbranchens egen salgsside"..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Per Moreau

Dato : 10-11-03 01:15

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in

> [...]
andre
> lande kunne benytte "filmbranchens egen salgsside"..

Hvis man bruger en amerikansk anonymitets proxy kan man godt
få adgang til siten alligevel.
Jeg sidder patout og browser deres site igennem

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-11-03 02:27

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NOhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis man bruger en amerikansk anonymitets proxy kan man godt
> få adgang til siten alligevel.
> Jeg sidder patout og browser deres site igennem

Nu kender jeg ikke liiige til sådan nogle amerikanske proxy servere, så
måske du kunne dele adressen med mig? Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan
siden er opbygget.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-11-03 15:11

Anders Houmark's utterance expressed in

> Nu kender jeg ikke liiige til sådan nogle amerikanske proxy servere,
> så måske du kunne dele adressen med mig? Jeg kunne godt tænke mig at
> se hvordan siden er opbygget.

Hvis du bare vil browse lidt kan du bruge en gratis
proxy-service som fx www.proxify.com. Det er nemt,
men husk at slå popup-killer til da der er en del
reklamer :( ( fx http://toolbar.google.com/ )

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-11-03 15:15

Lars Gjerløw Jørgensen's utterance expressed in

> Hvis du bare vil browse lidt kan du bruge en gratis
> proxy-service som fx www.proxify.com. Det er nemt,
> men husk at slå popup-killer til da der er en del
> reklamer :( ( fx http://toolbar.google.com/ )

hmm.. har før brugt proxify, men den virker åbenbart
ikke til movielink (mabgel på cookies tror jeg..)

sorry...

Fra : Per Moreau

Dato : 10-11-03 15:40

> [...]

> Nu kender jeg ikke liiige til sådan nogle amerikanske proxy servere,
> så måske du kunne dele adressen med mig? Jeg kunne godt tænke mig at

Brug den her under LAN indstilningerne for din IE som proxy:
66.193.160.33 Port 80
Den er en smule sløv i optræk, men den virker.
Load tid på 2Mbit: Est 60sek, men så er du også garanteret anonym.

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-11-03 21:27

> Brug den her under LAN indstilningerne for din IE som proxy:
> 66.193.160.33 Port 80
> Den er en smule sløv i optræk, men den virker.
> Load tid på 2Mbit: Est 60sek, men så er du også garanteret anonym.

Tak skal du have, så fik jeg da set siden.. Ikke noget at råbe hurra for..
Kunne intet finde af hvad der står af kvaliteten på film eller lign.. Den
gratis prøve download de har virker ikke og siden er, efter min mening,
noget sjusk ..
Men jeg fandt hvad jeg forventede ...

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Per Moreau

Dato : 11-11-03 02:26

> [...]
> for.. Kunne intet finde af hvad der står af kvaliteten på film eller
> lign.. Den gratis prøve download de har virker ikke og siden er,

Kvaliteten er sikkert pisse ringe, for jeg en af mine venner kom engang
forbi med en tidsbegrænset ASF Porn at han gerne ville have lavet om så
den ikke lukkede ned efter 24 timer.
Den havde både pixeleringer og en ekstremt dårlig mono lyd.
Så det blev bare til en ASF klon uden begrænsningen på, for hverken
VCD eller SVCD formaterne var værd at spilde på den.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-11-03 01:40

Anders Houmark wrote:
> Hvis man boede i USA kunne man benytte http://www.movielink.com ... Men uha
> nej, det var AAAAAAALT for svært at kode siden så os fra andre lande kunne
> benytte "filmbranchens egen salgsside"..

Resten af verden eksisterer jo reelt ikke. Det er noget som FDR og Ted
Turner har opfundet.

--
Peter Knutsen

Fra : Mr. Andersen

Dato : 16-11-03 18:25

Hej

Jeg har downloaded overnet - men jeg kan ikke finde ud af at bruge det - kan
nogen hjælpe.....

Allan Hauge

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 16-11-03 18:54

"Mr. Andersen" <tryitnot@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har downloaded overnet - men jeg kan ikke finde ud af at bruge det -
kan
> nogen hjælpe.....
>

> Allan Hauge

Wrong group

prøv << it.comp.software.p2p >> eller << alt.internet.p2p >>

Mvh. Martin

Fra : Emil Rune

Dato : 09-11-03 22:26

> [...]
> nettet.
>
> Er der nogen der kender nogle steder hvor man kan downloade film?

Troll?

Emil

Fra : Martin Møller

Dato : 10-11-03 10:17