Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder til 3-2 fra 4-3
Fra : Herman

Dato : 09-11-03 20:15

Kan man ikke få et program der kan laver et kopi af sine billeder evt. lips
rutine

Grunder til at jeg spøger er at Bilka og Expert laver mine billeder om til
10x13,7

Efter hvad der står på deres hjemmeside så skal man selv lave billeder om
til 2x3 fra 3x4 da jeg har ca. 250 som jeg gerne ville have på papir, Acdc
kan godt lave dem om, det tager ca. 20 sek. pr billede, så jeg skal Ca.
bruge 1.5 time denne gang.

Der må da være et program der kan tage hele mapper og lave indholdet om til
4x3 format

Tak på forhånd
Herman

Fra : Th Frydensberg

Dato : 09-11-03 20:25

Herman wrote:

> Kan man ikke få et program der kan laver et kopi af sine billeder evt. lips
> rutine
http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/
/th

Fra : Herman

Dato : 09-11-03 21:53

Takker det var lige det jeg skulle bruge

Fra : Coach [4130]

Dato : 09-11-03 20:41

> Der må da være et program der kan tage hele mapper og lave indholdet om
til
> 4x3 format
>
> Tak på forhånd
> Herman

Dine billeder er i 4:3 format, det er derfor de bliver beskåret til 10 x
13.7cm.

Du skal levere billederne i 3:2 format og i største mulige størrelse.
Så bliver dine billeder 10 x 15 cm.

Jeg bruger JPEGCrops0.6.5b til at beskære billederne med.

download den her:
http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/download.html

mvh
Bri@n