Rust på fælg
Fra : Kristian Budde

Dato : 09-11-03 18:25

Hej NG

Jeg går og tænker lidt på at købe en vinter mc (lille smadret sag) og har
været ud og kigge på en. Den havde stået i et stykke tid og der var rust på
begge fælge. Det var stålfælge og rusten var ikke dybt men alligevel så var
det både på eger og fælg.

Hvordan se det ud med at få sådan en sag synet?

Mvh
Kristian Budde

Fra : KubikH

Dato : 09-11-03 19:25

"Kristian Budde" <kbudde@{nospam}control.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

var
> det både på eger og fælg.
>
> Hvordan se det ud med at få sådan en sag synet?

Hej Kristian.
Som du beskriver det er det overfladerust, og det betyder intet ved syn.
Men hvorfor køber du ikke min ETZ 125 i stedet for ??
Den har alufælge.
Se lidt tilbage i privat.marked.motorcykel
mvh
Niels

Fra : Kristian Budde

Dato : 10-11-03 08:19

"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> wrote in message

> [...]
> Men hvorfor køber du ikke min ETZ 125 i stedet for ??
> Den har alufælge.
> Se lidt tilbage i privat.marked.motorcykel

Ja jeg har også tænkt på en MZ'er det kan man jo næsten ikke komme uden om
når der skal være en vintercykel. Men jeg har en kompleks over for 2
takter.........Ja ja nu får jeg nok en opsang om hvor godt, fedt og simpelt
det er at køre på et 2 takter men jeg ville altså gerne have en lille 4
takts sag som en xl125 eller xt125

Ellers tak for svaret
Kristian Budde