Hjælp Outlook 2000
Fra : Mogens Figen

Dato : 09-11-03 17:15

Efter ny installeret Office og Outlook 2000 på ny Harddisk har jeg problemer
med Outlook. Når jeg trykker på knappen Tilpas Outlook i dag sker der ikke
noget.
Jeg har prøver at installere op til flere gange men det hjælper ikke
På forhånd tak
Mogens Figen

Fra : pre

Dato : 09-11-03 19:41

Outlook i dag består af en HTML skabelon men den kan ikke (mere) fås som
separat fil men kan bygges vha. et særligt værktøj som kunne hentes hos
OfficeUpdate. Det kan man heller ikke mere, men kik på Slipstick´s side
hvor du kan søge på Outlook today og få omkring 160 hits. Vælg selv det
rette, mit bud er:
How to use and customize the Outlook Today page in Microsoft Outlook 98 and
Outlook 2000 Som de fleste andre er det gratis.
Adressen er: http://www.slipstick.com/
pre