Det lakker mod enden
Fra : ZX-10

Dato : 09-11-03 16:10

Tak til Silkeborg mc for kaffe og ostebørger. Det var vel også den sidste
tur i år. Er sgu ved at være lidt slædehunde koldt. Hva siger i andre???
Kenneth
ZX-10
www.skanderborgmc.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-11-03 16:26

>Er sgu ved at være lidt slædehunde koldt. Hva siger i >andre???

mjooooh men i dagstimerne er det fint og her i fredags var det ok at køre om
aftenen synes jeg.

Skal lige have det sidste med :)

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : CBR-DK

Dato : 09-11-03 16:46

"ZX-10" <ktsdinglepjort@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tur i år. Er sgu ved at være lidt slædehunde koldt. Hva siger i andre???

Hva' så hva' Kenneth - Kawaken kan altså køre.

Kunne den gamle sure slæde ikke finde vej til Kastrup oktober eller hva' ?.
Havde ellers glædet mig til at dele en øl med dig

Kim (Dainese) / Tårnby MC 78
CBR 1000F(N) med (P) optik

Fra : ZX-10

Dato : 09-11-03 17:25

Du fører dig frem. Var der ikke noget med at der ikke var
overnatning???...Kunne squ se godt ud at jeg og kwaken, fylde 4 spor
hjemad...:O..Meeeen vi ses da igen...Tro mig...Ikke et løfte, men en
trussel.!!!!....lol
Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk

Fra : Richard

Dato : 09-11-03 17:09

ZX-10 wrote:

> Er sgu ved at være lidt slædehunde koldt. Hva siger i andre???

Nåede runder i Nordsjælland på 110-120 km både fredag og lørdag
eftermiddag. Det gik an med et enkelt stop for at strække benene på
2/3-vejen. I dag havde det sikkert været for koldt pga blæsten, der til
gengæld tørrede skovvejen ud i går, så man kunne lunte rundt derinde i
læ for den værste blæst - der var nu heller ikke så mange at hilse
på undenfor

Må se om de kan holde sig fra saltet i Fr.borg Amt de kommende nætter,
hvor vi skal ned på frysepunktet igen. Roskilde kunne jo ikke dy sig
forleden

Nå, men den 30. november er jo en søndag i år, så vi når sikkert et par
ture mere, hvis blot det holder tørt og frostfrit

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : anders majland

Dato : 10-11-03 11:41

> Tak til Silkeborg mc for kaffe og ostebørger. Det var vel også den
> sidste tur i år. Er sgu ved at være lidt slædehunde koldt. Hva siger
> i andre

Der ligger da ikke sne endnu. En fleeec under jakken og et par bedre
handsker så kan du sikkert også strække "sæsonen" lidt endnu.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk - Der ønsker sig elvarmehåndtag til
jul

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 10-11-03 21:36

> [...]
> tur i år. Er sgu ved at være lidt slædehunde koldt. Hva siger i andre???

Jo,tak, jeg parkerede kwakseren (gpz500) i lørdags, og fik vasket og renset
den, og puttet den i et lunt og godt rum hos en kammerat. (Hans datter er
heldigvis på efterskole, så der står 3 mc'er på hendes værelse.

Fik også lavet mig en lang liste, over hvad der skal ske til foråret, noget
med noget maling af noget rust på et stel og ny forgaffelolie, og så videre.

Mvh
/Kristoffer - der atter er på pedal-cykel, på vej i form igen.