DreamTheater, Yngvie Guitarist?
Fra : Kenneth

Dato : 09-11-03 16:10

Hej NG
Jeg søger en John Patrucci, Soe Satriani eller lign. guitarmusik-entusiast.
Jeg spiller selv trommer i denne stil, men har ikke rigtig fulgt med de nye
guitar navne inden for de seneste 2-3års tid.
Så hvis der er en guitar/musik-entusiast, som ved om der er kommet nogle nye
fede guitarist navne/'egoer' med cd eller nyt band, må i meget gerne give et
praj På forhånd tak.

Mvh Kenneth

Fra : Dag Stinus

Dato : 09-11-03 16:59

"Kenneth" <kennethhansenn@privat.dk> wrote in message
[klip]
> [...]
nye
> fede guitarist navne/'egoer' med cd eller nyt band, må i meget gerne give

Guitaristen Joe Stump har et band ved navn "The Reign of Terror". Specielt
albummet "Sacred Ground" der er meget Rainbow-inspireret indeholder meget
fed metalguitar. Forsangeren Michael Vescera har, apropos subject, været
forsanger hos Yngwie og har udsendt et fremragende soloalbum med titlen "The
Alter" (han kalder sit studioband "MVP").

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : rane

Dato : 10-11-03 10:36

On Sun, 9 Nov 2003 16:09:55 +0100, "Kenneth"
> [...]

>fede guitarist navne/'egoer' med cd eller nyt band, må i meget gerne give et

Hvad med Shadow Gallery? Deres musik er i hvert fald i samme genre som
Dream Theater med udmærket guitar - men om det er "nok" og om der er
tale om et stort guitar-navn, er jeg så straks lidt mere i tvivl om :)

Fra : Kenneth

Dato : 11-11-03 23:20

Dem vil jeg da prøve at chekke ud. Det lyder spændene nok så jeg glæder mig
til at høre noget af det. Tak for svarene

Hilsen Kenneth

Fra : rane

Dato : 12-11-03 18:55

On Tue, 11 Nov 2003 23:19:51 +0100, "Kenneth"
<kennethhansenn@privat.dk> wrote:

>Dem vil jeg da prøve at chekke ud. Det lyder spændene nok så jeg glæder mig
>til at høre noget af det. Tak for svarene

"Tyranny" albummet skulle være deres bedste. Men også "Carved in
Stone" er værd at lytte til :)

Fra : Pr0gm4n

Dato : 10-01-04 01:42

> [...]

>fede guitarist navne/'egoer' med cd eller nyt band, må i meget gerne give et

Et lidt sent svar; men er først lige blevet opmærksom på denne gruppe.

Hvis du er til musik a'la Rainbow (Ritchie Blackmore), Så check Axl
Rudi Pell . Start med det seneste live album eller den dobbelte
opsamlings cd, der kommer man fint rundt om de forskellige perioder i
gruppens historie.

Lidt eksempler kan du høre her
http://www.axel-rudi-pell.de/soundfiles.htm

/pr0gm4n