/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Er Tiscali stadig bandlyst ?
Fra : Pernille Frederiksen


Dato : 09-11-03 15:35

Hej
Hvad mener I om Tiscali for tiden, er de stadig bandlyst eller er de blevet
professionelle nok til at indgå i ens overvejelser ?
Undlader de stadig at besvare formmails og supporttickets ?
er de i stand til løse tekniske problemer i takt med at de opstår ?

Kort og godt - er Tiscali vågnet op af tornerosesøvnen som de har snorket i
siden marts 2001.

Mvh

 
 
Nic (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Nic


Dato : 09-11-03 21:43

> Hvad mener I om Tiscali for tiden, er de stadig bandlyst eller er de blevet
> professionelle nok til at indgå i ens overvejelser ?
Nej. Kun produktet er...

> Undlader de stadig at besvare formmails og supporttickets ?
Ja.

> er de i stand til løse tekniske problemer i takt med at de opstår ?
Ja.

> Kort og godt - er Tiscali vågnet op af tornerosesøvnen som de har snorket i
> siden marts 2001.

Nej.



Andreas Plesner Jaco~ (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 09-11-03 22:37

On 2003-11-09, Nic <nifonewsx@tiscali.dk> wrote:
>
>> Undlader de stadig at besvare formmails og supporttickets ?
>
> Ja.

Har du konkrete eksempler af nyere dato? Rygterne siger at man får svar
nu.

(Det er jo ganske nemt at teste, også selvom man ikke er kunde)

--
Andreas Plesner Jacobsen | If a thing's worth having, it's worth cheating for.
|    -- W.C. Fields

Nic (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Nic


Dato : 09-11-03 22:40

> >> Undlader de stadig at besvare formmails og supporttickets ?
> >
> > Ja.
>
> Har du konkrete eksempler af nyere dato? Rygterne siger at man får svar
> nu.

3 uger siden - oprettede en supportsag, uden svar. rykkede for den, fik ny ticket...

Den dag idag har jeg ingen respons fået på nogen af dem. Intet nyt. Sådan har det været i mine e+år som ADSL-kunde.

Desuden læste du jo med da jeg brokkede mig i de interne grupper hvis jeg ikke tager fejl.



Andreas Plesner Jaco~ (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 09-11-03 23:00

On 2003-11-09, Nic <nifonewsx@tiscali.dk> wrote:
>> >> Undlader de stadig at besvare formmails og supporttickets ?
>> >
>> > Ja.
>>
>> Har du konkrete eksempler af nyere dato? Rygterne siger at man får svar
>> nu.
>
> 3 uger siden - oprettede en supportsag, uden svar. rykkede for den,
> fik ny ticket...

Taget til efterretning...så må jeg jo gå til kilderne for mine rygter og
høre, hvad de har at sige til det.

> Desuden læste du jo med da jeg brokkede mig i de interne grupper hvis
> jeg ikke tager fejl.

Du skriver meget, som jeg vælger at ignorere.

--
Andreas Plesner Jacobsen | It's OKAY -- I'm an INTELLECTUAL, too.

Nic (10-11-2003)
Kommentar
Fra : Nic


Dato : 10-11-03 12:04

> Taget til efterretning...så må jeg jo gå til kilderne for mine rygter og
> høre, hvad de har at sige til det.
Glæder mig til at høre dit svar så...

> > Desuden læste du jo med da jeg brokkede mig i de interne grupper hvis
> > jeg ikke tager fejl.
>
> Du skriver meget, som jeg vælger at ignorere.

Ja - det er lidt ærgelidt, da jeg ikke skriver noget der ikke ikke passer eller jeg ikke mener...



Nic (10-11-2003)
Kommentar
Fra : Nic


Dato : 10-11-03 23:28

> Ja - det er lidt ærgelidt, da jeg ikke skriver noget der ikke ikke passer eller jeg ikke mener...

Jeg staver til ærgeligt.



Rudi Stegen (11-11-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 11-11-03 00:16

Hej Nic, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

>> Ja - det er lidt ærgelidt, da jeg ikke skriver noget der ikke
>> ikke passer eller jeg ikke mener...
>
> Jeg staver til ærgeligt.

Hvad med "ærgerligt"?


XFUT dk.snak.off-topic

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

vvv (10-11-2003)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 10-11-03 22:53

Hos mig er de stadig bandlyst, da de til stadig prøver at få deres tæskehold
(Intrum justisia) til at uddrive ca 6000 kr fra mig de aldrig har været
berettiget til.
Det drejer sig om routerleje efter jeg havde opsagt mit abb. Det sjove er at
jeg virkelig havde kæmpet en hård kamp for at komme af med deres router, men
det eneste der skete da jeg henvendte mig for at finde ud af hvordan de
ville have den retur var at de sendte mig en mere (!).
Den nægtede jeg så modtagelse af og sendte den gamle tilbage til Tiscali, De
kan vist bare ikke rigtig finde den (jeg har kvitering).
Så alt i alt er Tiscali stadig nogen rodehoveder når noget går bare en smule
ud fra normalen, men er sikkert stadig en perfekt udbyder så længe du ikke
skal flytte eller opsige eller ligende.



VV






"Pernille Frederiksen" <pernille.frederiksen@.> skrev i en meddelelse
news:Xns942E9EB7A5493EED97C@130.225.247.90...
> Hej
> Hvad mener I om Tiscali for tiden, er de stadig bandlyst eller er de
blevet
> professionelle nok til at indgå i ens overvejelser ?
> Undlader de stadig at besvare formmails og supporttickets ?
> er de i stand til løse tekniske problemer i takt med at de opstår ?
>
> Kort og godt - er Tiscali vågnet op af tornerosesøvnen som de har snorket
i
> siden marts 2001.
>
> Mvh



Sven (11-11-2003)
Kommentar
Fra : Sven


Dato : 11-11-03 15:06

Hejsa
Jeg må lige indsparke en fodnote her (efter at have læst nogle af de andre
indlæg...):
Jeg har haft Tiscali fra dengang det var Image og WorldOnline. Jeg har
aldrig haft
de store problemer, men jeg har heller ikke haft behov for at opsige noget
:)
Eneste kiks var for 3mdr siden, hvor jeg ville begynde med noget hjemmeside
og
fandt ud af at de ikke kunne finde ud af Frontpage Extensions.

De sendte en mail ud i september, hvori de lovede bod & forbedring (det var
efter
de var blevet hængt alvorligt ud i TV). Dels på grund af det, og dels pga
prisen har
jeg taget deres ADSL-tilbud - og er faktisk blevet positivt overrasket!

Installation indenfor 14 dage (men de havde dog glemt at skrive noget om
krav til
placering!).
Jeg havde først noget skæg med routeren, men fik *udmærket* service fra 2 ud
af de 3 jeg talte med. Den sidste gav sådan set også god service, men burde
nok
vide lidt mere om routing...
Da forbindelsen efter nogle dage stadig ikke var helt stabil, skrev jeg en
mail. Fik svar
2 timer senere, dog med at jeg skulle ringe til supporten. Det gjorde jeg,
kom igennem
med det samme (det var midt på dagen - efter 16 skal man vente!), og en
meget
flink pige fiksede problemet lige der (noget med at min IP adresse var givet
til 2...)!

Alt i alt: Overvejende positivt, et par små smuttere - men som sagt har jeg
ikke haft
behov for at opsige noget endnu :)

MVH Sven Sørensen

"Pernille Frederiksen" <pernille.frederiksen@.> wrote in message
news:Xns942E9EB7A5493EED97C@130.225.247.90...
> Hej
> Hvad mener I om Tiscali for tiden, er de stadig bandlyst eller er de
blevet
> professionelle nok til at indgå i ens overvejelser ?
> Undlader de stadig at besvare formmails og supporttickets ?
> er de i stand til løse tekniske problemer i takt med at de opstår ?
>
> Kort og godt - er Tiscali vågnet op af tornerosesøvnen som de har snorket
i
> siden marts 2001.
>
> Mvh



kelds snabela ofir d~ (11-11-2003)
Kommentar
Fra : kelds snabela ofir d~


Dato : 11-11-03 22:44

On Tue, 11 Nov 2003 15:05:45 +0100, "Sven" <svenks@*NOSPAM*image.dk>
wrote:


>
>Alt i alt: Overvejende positivt, et par små smuttere - men som sagt har jeg
>ikke haft
>behov for at opsige noget endnu :)
>
Det er netop det, der er kendetegnende for Tiscali - man kan sagtens
blive gift med dem, men man skal igennem en ond skilsmisse for at
slippe fri igen. Som en anden hævngerrig bitch (no offense!)

KS

Pernille Frederiksen (12-11-2003)
Kommentar
Fra : Pernille Frederiksen


Dato : 12-11-03 00:40

kelds snabela ofir dot dk <kelds@ofir.dk> wrote in
news:ssl2rvs8cqrel8huomp8h9b1h8tu24o09s@4ax.com:

> Det er netop det, der er kendetegnende for Tiscali - man kan sagtens
> blive gift med dem, men man skal igennem en ond skilsmisse for at
> slippe fri igen. Som en anden hævngerrig bitch (no offense!)

) LOL

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste