Frames snyder mig !
Fra : PH

Dato : 15-04-01 12:59

Er der nogen som kan hjælpe mig ?

www.rallyteambornholm.dk har jeg problemer. Det lysegrønne i venstre side
fylder ca 30 % af skærmen. Jeg har i frontpage sat det til 20 % og det ser fint
ud i frontpage. Men når jeg lægger det ud, fylder det som det ser ud nu. Uanset
om jeg sætter den til 10%-90% eller 50%-50%.

Hvad er der monstro galt ????

Hjælp og red min påske.

--
Med venlig hilsen/regards
ph

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-04-01 13:54

Den fylder ca. de 31% den er sat til.
Det vil være mere fornuftigt at bruge en fast bredde til denne når man
nu absolut vil bruge rammer.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-04-01 14:12

Sun, 15 Apr 2001 13:59:05 +0200, skrev PH <palle.holm@get2net.dk>:

>Jeg har i frontpage sat det til 20 % og det ser fint
>ud i frontpage. Men når jeg lægger det ud, fylder det som det ser ud nu. Uanset
>om jeg sætter den til 10%-90% eller 50%-50%.

Jeg kan ikke se, at du har sat venstre frame til 20%

I din indexfil, står der, at venstre frame skal fylde 31%, så det gør
den.

<frameset cols="31%,*" framespacing="0" border="0" frameborder="0">

Ret det i Frames Properties.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : PH

Dato : 15-04-01 14:30

On Sun, 15 Apr 2001 15:12:25 +0200, Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk>
wrote:

> [...]

>Jeg kan ikke se, at du har sat venstre frame til 20%
>
>I din indexfil, står der, at venstre frame skal fylde 31%, så det gør

Næh, det opdagede jeg også. Jeg havde ikke rettet det i indexfilen.

Tusind tak for den hurtige hjælp.

God påske.
--
Med venlig hilsen/regards