TRACK-ID - Isle of MTV HJÆÆÆÆLP !
Fra : Wagner :-\)

Dato : 09-11-03 09:57

I forbindelse med eventen "Isle of MTV" kørte der nogle reklamer på MTV med
Kelly Osbourne, som stillede et spørgsmål til en konkurrence....
Men i baggrunden hørte man en fed dance-ambient-ting som simpelthen rykkede
for vildt.
Jeg har absolut ingen anelse om hvem det måtte være. Ved du det ?

Jesper Wagner

Fra : zcully

Dato : 09-11-03 14:58

"Wagner " <jesperwagner@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
rykkede
> for vildt.
> Jeg har absolut ingen anelse om hvem det måtte være. Ved du det ?

Er ikke helt sikker, men det er muligvis Telepopmusik - Breathe. Den har de
brugt til mange af de der reklamer. Mener også "Isle of MTV".
Fedt nummer forresten.

/Zcully

Fra : Wagner :-\)

Dato : 09-11-03 16:37

zcully for satan !
Du er fandme GUD !
Mange mange tak !
Ikke engang Krede & Madvig kunne svare på det, så et stort kompliment
herfra.

J. Wagner

Fra : Kasper

Dato : 09-11-03 17:10

On Sun, 9 Nov 2003 16:37:13 +0100, "Wagner :-\)"
> [...]

>Du er fandme GUD !
>Mange mange tak !
>Ikke engang Krede & Madvig kunne svare på det, så et stort kompliment

Well, så vidt jeg ved har Krede flere gange anbefalet Telepopmusik.

--
Kasper

Fra : Wagner :-\)

Dato : 10-11-03 09:25

Det er muligt at Krede har anbefalet Telepopmusik før, men jeg fik nu
alligevel negativt svar.
De har naturligvis ikke set reklamen

JW

Fra : zcully

Dato : 09-11-03 22:37

> [...]
> Du er fandme GUD !
> Mange mange tak !
> Ikke engang Krede & Madvig kunne svare på det, så et stort kompliment

Thanks
Hvis du kan finde den et sted, så køb singlen. Der er en 10 minutters
extended version. Den er helt suveræn.

/Zcully