Hotel i London i dec.
Fra : Marianne

Dato : 09-11-03 00:38

Hej

Vi skal på 3-dages tur i London i december. Jeg vil gerne finde et mindre,
hyggeligt hotel, som ikke er super-dyrt.

Hvor kan jeg bedst lede?

mvh
marianne

Fra : Michael Christensen

Dato : 09-11-03 09:57

Her er to muligheder ud af utallige:

Hotels.com:

http://dk.hotels.com/hotels/searchframe.jsp?cid=70998&validateCity=true&validateDates=true

eller Smooth Hound, som jeg har benyttet flere gange:

http://www.s-h-systems.co.uk/46.html

mvh.

Michael

Fra : Hans²°³°

Dato : 09-11-03 14:17

> [...]
>
> Vi skal på 3-dages tur i London i december. Jeg vil gerne finde et mindre,
> hyggeligt hotel, som ikke er super-dyrt.

Læs lige SøndagsPolitiken Rejsetillægget idag - de har en artikel med billige hoteller og
indkøbsmuligheder !

Fra : drm

Dato : 09-11-03 15:03

> [...]

> Vi skal på 3-dages tur i London i december. Jeg vil gerne finde et mindre,
> hyggeligt hotel, som ikke er super-dyrt.

Hej Marianne

Prøv på:

http://www.hotels-london.co.uk/

Vi har boet på følgende hotel:

http://www.hotels-london.co.uk/hotel.php?hotel_id=60

som lå i et skønt roligt område ved Hyde park. Hotellet var pænt og rent, og
der var kun få minutters gang til undergrundsstationen. Næste gang vi skal
til London, vil vi bo her igen.

Med venlig hilsen
Dorthe

Fra : Thomas Vestergaard

Dato : 09-11-03 16:33

"drm" <sure500@nospamhotmail.dk> wrote in news:bolh76$7gs$1@sunsite.dk:

> [...]
> rent, og der var kun få minutters gang til undergrundsstationen. Næste
> gang vi skal til London, vil vi bo her igen.

Vi har netop været i London og boet på samme hotel. (The Caring Hotel)
Jeg kan tilslutte mig overstående, og tilføje at der en fin gang
morgenmad med i prisen.
Der er gode spise- og indkøbsmuligheder på gaden hvor Bayswater
undergrundsstation ligger. Kun få minutters gang fra hotellet.
Vi vil bestemt også gerne bo der igen.

Med venlig hilsen
-thomas

Fra : Marianne

Dato : 09-11-03 18:14

Tak

Så ta'r vi også det. Der er jo så vanvittigt mange muligheder i London, så
det er rart at høre nogle personlige erfaringer når man skal vælge.

mvh
marianne

Fra : Morgan Jones

Dato : 10-11-03 10:31

> Vi skal på 3-dages tur i London i december. Jeg vil gerne finde et mindre,
> hyggeligt hotel, som ikke er super-dyrt.

Jeg plejer at bruge Hotel Langham. Ligger centralt. God service.

Morgan