Andet multimedie
bentjuul 3670
baggrund
Fra : Leif Christensen

Dato : 09-11-03 00:22

Er der nogen her som kan fortælle mig hvordan man laver en baggrund med

--
De bedste hilsener, Leif.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 09-11-03 00:29

"Leif Christensen" skrev:
> Er der nogen her som kan fortælle mig hvordan man
> laver en baggrund med f.eks. et navn el.lign. til en
> hjemmeside i FP 2002.

Prøv: news:dk.internet.webdesign.frontpage

Mvh, Lars

Guide til HDD & DVD Recordere: www.recordere.dk
.... Med et smugkig på næste generation Playstation

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 09-11-03 00:30

"Lars Ladingkaer" skrev:
> Prøv: news:dk.internet.webdesign.frontpage

Skulle være: news:dk.edb.internet.webdesign.frontpage

Mvh, Lars

Guide til HDD & DVD Recordere: www.recordere.dk
.... Med et smugkig på Pioneers næste generation

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-11-03 01:16

"Lars Ladingkaer" <ng.mail2@ladingkaer.comX> skrev :

>Skulle være: news:dk.edb.internet.webdesign.frontpage

Du kan ikke lave det i FP, hvilket han har fået at vide, det er
jo billede med navn skrevet på.

Så det er jo det Leif ønsker at vide, men det ville jo være en
fordel, hvis han oplyste om, hvilke grafikprogrammer han har.
--
Knud

Fra : kim

Dato : 09-11-03 01:30