Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Abit Geforce 3 ti 200
Fra : Cramer

Dato : 08-11-03 23:55

Hvordan overclocker jeg en Abit Geforce 3 ti 200 til ti 500 Har hørt det kan
lade sig gøre.

Mvh

Henrik.

Fra : Zulu

Dato : 08-11-03 23:57

Cramer wrote:
> Hvordan overclocker jeg en Abit Geforce 3 ti 200 til ti 500 Har hørt
> det kan lade sig gøre.

Rivatuner fra www.guru3d.com klarer jobbet fint.

Zulu

Fra : Cramer

Dato : 09-11-03 00:13

Tak for svaret hvordan skal den program så sættes op,så den køre som ti 500

Fra : Zulu

Dato : 09-11-03 00:21

Cramer wrote:
> Tak for svaret hvordan skal den program så sættes op,så den køre som
> ti 500 "Cramer" <henrik0000cramer@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Find ud af hvilke hastigheder et Ti 500 (www.google.com?) kører ved og prøv
som om dit kort kan kører ved den hastighed. Sæt 3DMark01 eller 03 til at
teste med. Sæt den fx til at loope et par gange. Hvis den ikke fryser eller
laver grafikfejl er den stabil, og så kan den jo få en tand til...

Zulu