Ang. Re og Sv....
Fra : Ulla

Dato : 15-04-01 14:51

Hej i gruppen.

Efter at have skiftet internetforbindelse til 12move har jeg pludselig
opdaget at OE5 skriver sv i stedet for re som den jo helst skal. Jeg har et
program til at rette denne fejl med, men da jeg har gjort dette een gang kan
det åbenbart ikke lade sig gøre igen. De ellers så søde unge mennesker på
12move ved ikke hvordan man ændrer instillingerne, så derfor tyr jeg til
denne gruppe.
D. 13. 3 lægger Peder Vendelbo Mikkelsen et link til whitehat i et indlæg.
Jeg så på siden, foretog de anviste ændringer og problemet forsvandt _ikke_.

Hvad gør jeg så, nogen forslag?

--
Med Venlig Hilsen Ulla

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 15-04-01 17:09

"Ulla" <ullaogasger@12move.dk> wrote:

>Hej i gruppen.
>
>Efter at have skiftet internetforbindelse til 12move har jeg pludselig
>opdaget at OE5 skriver sv i stedet for re som den jo helst skal. Jeg har et

OE har sin egen gruppe hvor der nok er større chance for at der nogle
der kan hjælpe, prøv i:

--
mvh Andreas
http://nau.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-04-01 21:25

Sun, 15 Apr 2001 15:50:47 +0200, skrev "Ulla"
<ullaogasger@12move.dk>:

>D. 13. 3 lægger Peder Vendelbo Mikkelsen et link til whitehat i et indlæg.
>Jeg så på siden, foretog de anviste ændringer og problemet forsvandt _ikke_.

Det er sandsynligvis det med internationale indstillinger, du tænker
på.

Virker først fra ver. 5.00.2919.6600 og din er 5.00.2615.200.

1. Du kan hente det fix, som er nævnt i min signatur. Hold OE lukket
og kør det.

2. Opgradere til en nyere version, hvor internationale indstillinger
virker.

Fut til news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express, dvs,
svar herpå bliver bragt i denne gruppe, som er den rigtige til dit
spørgsmål.

med venlig hilsen
Knud
--