J-Dag fortsættelse
Fra : m.grewy

Dato : 08-11-03 21:49

Så er det ved at være sidste udkast til J-Dag hos MC-Chaufførerne.
Det bliver ikke det helt store med mad i år. vi har valgt at holde det til
lidt sild i år og ja Jes der kommer også snaps på bordet.
Men pga af at det kun bliver så småt, så må i heller få lidt at spise
hjemmefra, men til gengæld er prisen også kun ca 25 kr i år, det dækker sild
og det snaps der nu er :).
Så skynd jer at tilmelde jer dem der ikke er tilmeldt endnu.
Til : jacob : jacob@fjernmc-chaufforerne.dk fjern (fjern) for svar.
Eller mig : grewy@fjernmc-chaufforerne.dk

Michael

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 09-11-03 00:16

m.grewy wrote:
> [...]
> dækker sild og det snaps der nu er :).
> Så skynd jer at tilmelde jer dem der ikke er tilmeldt endnu.

Måske dumt spørgsmaål Grewy, men hvilken dato er det ?

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : m.grewy

Dato : 09-11-03 11:57

D@n Dethlefsen wrote:

> Måske dumt spørgsmaål Grewy, men hvilken dato er det ?

Den 15 november.
KL 18.00

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-11-03 18:59

m.grewy wrote:

> Så er det ved at være sidste udkast til J-Dag hos MC-Chaufførerne.
> Det bliver ikke det helt store med mad i år. vi har valgt at holde det til
> lidt sild i år og ja Jes der kommer også snaps på bordet.

Puha...

> Men pga af at det kun bliver så småt, så må i heller få lidt at spise
> hjemmefra, men til gengæld er prisen også kun ca 25 kr i år, det dækker
> sild og det snaps der nu er :)

Ikke slemt Hvor mange/få tilmeldte er der indtil videre?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Anders Thorup

Dato : 10-11-03 07:26

Jes Vestervang wrote:

> Puha...

> Ikke slemt Hvor mange/få tilmeldte er der indtil videre?

Os mig, os mig

Grewy, fik du min tilmeldingsmail?? du svarede nemlig aldrig på den

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : uth

Dato : 10-11-03 09:42

Jeg har også sendt en venlig mail til mc-chaufførerne...uden at få svar.
Måske strejker mailtypograferne i klubben ?

Fra : m.grewy

Dato : 10-11-03 10:32

Anders Thorup wrote:

> Os mig, os mig
>
> Grewy, fik du min tilmeldingsmail?? du svarede nemlig aldrig på den

Ja jeg har fået den.

Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-11-03 19:26

Er der evt. nogen fra Århus. Vi kunne jo evt. køre sammen og splejse om
benzinen.....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-11-03 05:27

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Er der evt. nogen fra Århus. Vi kunne jo evt. køre sammen og splejse om
> benzinen.....

Hvor mange tror du lige i kan være på en cykel?
--
mvh Jes Vestervang - flof... meget fuld......

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-11-03 09:37

2 personer. Det samme gælder for mine biler...

Men hvis er mange der kører fra Århus kunne vi jo samles og følges ad i
færre biler. Hvad enten der så kan være 2 eller 4 personer .....

Ses vi?

Fra : Anders Thorup

Dato : 15-11-03 09:54

> [...]
>
> Men hvis er mange der kører fra Århus kunne vi jo samles og følges ad
> i færre biler. Hvad enten der så kan være 2 eller 4 personer .....

Jeg tror ikke han er stået op endnu
Men jeg har hørt nogen nævne noget om at der kommer snaps,,, og af erfaring
ved jeg, at hvis der er snaps, så er Jes der også

Anyway, så ses vi da ihvertfald,, det bliver super-hyggeligt

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-11-03 12:05

Anders Thorup wrote:

> Jeg tror ikke han er stået op endnu

Nu er jeg... lidt

> Men jeg har hørt nogen nævne noget om at der kommer snaps,,, og af
> erfaring ved jeg, at hvis der er snaps, så er Jes der også

Jeg skal nok komme - jeg tager endda Finn med (ham den rødhårede på en
GSX750 (uden F) fra TpT) ...men lige nu trænger jeg ikke voldsomt til
snaps.

> Anyway, så ses vi da ihvertfald,, det bliver super-hyggeligt

Jepper
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-11-03 12:16

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> 2 personer. Det samme gælder for mine biler...

Doh! Jeg var vist lidt mere end småberuset, da jeg kom hjem fra byen

> Men hvis er mange der kører fra Århus kunne vi jo samles og følges ad i
> færre biler. Hvad enten der så kan være 2 eller 4 personer .....

Jeg kører hjem forbi mine forældre ved Nr. Snede, så jeg kommer ikke forbi
Århus.

> Ses vi?

Selvfølgelig
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-11-03 13:57

Nu nævnte jeg godt nok biler i flertal. Lige nu er der kun en tilbage, den
vil skisme ikke starte. Godt man har 2

Ses

Ps.: Hvis andre kunne være interesseret har jeg stadigt et ledigt forsæde