Nogen som kan anbefale et kort med DVI og ~
Fra : _paul

Dato : 08-11-03 20:22

Til brug for et kontorcomputer, hvor komfort er det vigtigste, skal jeg finde et
grafikkort som ...
- er støjfri
- har DVI-udgang for 100% stabilt billede på en ny TFTmonitor
- helst koster mindre end 1000kr

Nogen ideer???

Fra : Lars

Dato : 09-11-03 15:31

On Sat, 8 Nov 2003 20:22:12 +0100, "_paul" <getNOSPAM@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>grafikkort som ...
>- er støjfri
>- har DVI-udgang for 100% stabilt billede på en ny TFTmonitor

Jeg vil tro de fleste GeforceFX 5200 opfylder dine krav. Leadteks
WinFast A340 TD GeForceFX 5200 gør i hvert fald.
<http://www.leadtek.com.tw/3d_graphic/winfast_a340_tdh_1.shtml>

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Esben

Dato : 09-11-03 16:28

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> grafikkort som ...
> - er støjfri
> - har DVI-udgang for 100% stabilt billede på en ny TFTmonitor

Matrox G550.

--
Esben