Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Grafikkort med TV-out
Fra : Kelloggs

Dato : 15-04-01 10:35

Hejsa

Jeg er (som så mange andre) træt af se mine Divx-film på min 15" monitor, så
nu er det store spørgsmål:
Hvilket grafikkort med TV-out skal jeg købe ?

Mit system er:
Duron 650 mhz
224mb ram
Voodoo 3 2000

Jeg er ikke interesseret i af bruge en formue på kortet, hvilket vil sige at
et Geforce er ude af billedet. Mit Voodoo-kort kan sagtens levere varen når
jeg spiller osv., så det skal kun bruges til at se film på.
Skal jeg bare vælge et grafikkort med TV-out eller skal det absolut være
spækket med ram ?

Kelloggs
http://kelloggs10.tripod.com/default.htm

Fra : Simon

Dato : 15-04-01 11:19

hvis du også skal spille på det skal der jo nok lidt ram på..... virker
tv-out ikke på dit voodoo3 kort ? synes jeg har set nogen af dem med det på
?

ellers ville jeg anbefale GeForce2 men det vil du ikke købe?

mvh.Simon

Fra : Kelloggs

Dato : 15-04-01 11:39

"Simon" <simons@pc.dk> wrote in message
> [...]

> ?
>
> ellers ville jeg anbefale GeForce2 men det vil du ikke købe?

Jeg har valgt ikke at klippe mit foregående indlæg ud da det svarer på alt
det du siger, men jeg kan da lige resumére:

Hvis der var TV-out på mit Voodoo-kort havde jeg nok brugt det.
Jeg skal IKKE spille på TV-out kortet (Jeg har mit Voodoo).
Jeg gider ikke købe et Geforce.

Fra : kfc

Dato : 15-04-01 14:14

hej

HVAD vil " kun " offer på dit evt nye grafikkort ????

kfc

Fra : Kelloggs

Dato : 15-04-01 16:24

"kfc" <kfc@ofir.dk> wrote in message
> hej
>
> HVAD vil " kun " offer på dit evt nye grafikkort ????
>
> kfc

What ?

Fra : kfc

Dato : 15-04-01 17:23

af penge !!!!!!

kfc

du siger citat " Jeg er ikke interesseret i af bruge en formue på kortet "
citat slut

Fra : Kelloggs

Dato : 15-04-01 17:57

achso, så lidt som muligt (Et par hundrede bobs).

Fra : kfc

Dato : 15-04-01 18:04

jaaaa så bliver det jo svært, men kik og søg i ( dk.marked.privat.dk ) der
finder du noget noget godt brugt, til den penge...

kfc

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-04-01 18:46

> jaaaa så bliver det jo svært, men kik og søg i ( dk.marked.privat.dk ) der
> finder du noget noget godt brugt, til den penge...

Medmindre Kellogs beholder sit nuværende Voodoo kort og køber et billigt
bambus-kort med TV-Out og kører det som sekundær grafikkort.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kelloggs

Dato : 15-04-01 18:51

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> [...]
>
> Medmindre Kellogs beholder sit nuværende Voodoo kort og køber et billigt
> bambus-kort med TV-Out og kører det som sekundær grafikkort.

Hvilket leder mig hen til mit spørgsmål igen
Hvad kræves der af en grafikkort for at det kan bruges til at køre Divx på
flimmerkassen ?
Er et billigt bambus kort nok ? (Er det i virkeligheden ram'ne og
processoren som er mere vigtig ? )

Fra : Santa Xcaze

Dato : 17-04-01 20:54

LYD2000 Terratec TerraTV Value PCI TV-tuner kort TV/Radio tunere
Terratec Electronic 595.00
Taget fra www.gss.dk du kan sikkert finde det lidt billigere på
http://www.edbpriser.dk men jeg vil mene du skal ofre de der 500-600 kr på
et kort el os skaffe dig noget brugt og jo det skal nok kunne klare jobbet
.... En af mine venner har et og det virker fint nok!!!