Skærme
Fijala 3554
Skal man tænke på paneler, hvis det bare e~
Fra : Thomas

Dato : 08-11-03 18:13

Jeg har fået opgaven at hjælpe en i min familie med at købe hende en
fladskærm og har derfor kigget lidt rundt i gruppen for se hvad det handlede
om. Det virker som om at det er meget vigtigt at få det rigtige panel. Min
moster har ikke rigtig brug for skærmen til andet en tekstbehandling og lidt
tetris i ny og næ. I den sammenhæng er hvad bør jeg lægge vægt på. Hun vil
gerne give omkring 3000 -ja, hun bliver nødt til at give lidt mere end det -
hun vil nemlig også gerne have 17'' og at den er grå.

Er der nogen der har nogen kloge ord eller modeller de vil dele med mig?

Med venlig hilsen
Thomas Jansson

Fra : Harald

Dato : 08-11-03 18:25

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun vil nemlig også gerne have 17'' og at den er grå.
>
> Er der nogen der har nogen kloge ord eller modeller de vil dele med mig?

Hvad med en 18" medion fra Fona til 3699,-, den skulle også have det bedste
panel i, nemlig et S-IPS panel. Jeg har 2 og kender en der har 1 og de
virker alle 3 perfekt og ingen af dem har pixel fejl.
Og så har Fona 14 dages returret.

/HK

Fra : Thomas

Dato : 08-11-03 20:29

> [...]
> bedste panel i, nemlig et S-IPS panel. Jeg har 2 og kender en der har
> 1 og de virker alle 3 perfekt og ingen af dem har pixel fejl.

Det lyder som et rigtigt godt tilbud. Ved du noget om det kan bruges til et
ganske almindeligt skærmkort på en gammel computer - ikke noget fancy DVI

Thomas Jansson

Fra : Harald

Dato : 08-11-03 20:59

> Det lyder som et rigtigt godt tilbud. Ved du noget om det kan bruges til
et
> ganske almindeligt skærmkort på en gammel computer - ikke noget fancy DVI

Der er ingen DVI men kun den gammel daws stik. Grafikkortet skal self. kunne
klare 1280x1024 i 60Hz eller 75Hz.

/HK

Fra : E. Jensen

Dato : 10-11-03 13:04

> Hvad med en 18" medion fra Fona til 3699,-, den skulle også have det
bedste
> panel i, nemlig et S-IPS panel. Jeg har 2 og kender en der har 1 og de

TDC's telebutik har solgt den til kr. 3500,-

mvh E