Discount Code: good for purchasing CISSP M~
Fra : Gyanez

Dato : 08-11-03 17:47

Discount code = g1res

http://www.cissp-cbt.com

Fra : Eric Schon

Dato : 20-12-03 12:07

gaby_earthsafe@earthlink.net (Gyanez) wrote in
news:dc6436bc.0311080846.64b08219@posting.google.com:

> http://www.cissp-cbt.com

hej,

er der nogen der har erfaringer med det her.

5% rabat på f.eks. $695,- er da også penge, men er en pakke pengene værd?

jeg overvejer et selvstudium forud for at tage et certifikat i it-
sikkerhed - jeg har ikke besluttet hvilket certifikat endnu - men, jeg
fornemmer også, at det kan være vældig godt med noget sparring undervejs.

i mangel af "levende" sparing kunne sådan noget her måske være en
mulighed?

dog, riget fattes penge, så jeg er ikke med på den værste.

es