Outlook problem
Fra : Kent Wigman

Dato : 08-11-03 17:35

Hej
Jeg har instaleret Windows XP home Edition samt Office pakken (XP)
Så er problemet når jeg åbner Outlook og laver en ny meddelse og skal vælge
en modtager fra adressekartoteket
kommer der en fejlmeddelse
Der kan ikke oprettes kontakt til LDAP-adresseserveren. (81)
Hvad er der galt ? kan nogen hjælpe mig ?
mvh
Kent Wigman
wigman@oncable.dk

Fra : pre

Dato : 08-11-03 23:38

LDAP serveren returnerer de adresser der matcher det indtastede. Det kan
være en manglende adressebog (-sforbindelse), manglende konfiguration.
Kontroller Kontaktlisten, OE´s adressebog (*.WAB) og dens forbindelse til
Outlook.
pre

Fra : Kent Wigman

Dato : 11-11-03 22:32

Hej
Jeg fandt dette et sted her i gruppen og det hjalp

Det primære adressekartotek kan vælges således:
I Outlook vælges Funktioner -Adressekartotek
I Adressekartoteket Funktioner-Indstillinger

Her sættes indstillingen i "Vis denne adresseliste først"