Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Vurdering af brugpris på kameraudstyr - Co~
Fra : Gaffa

Dato : 08-11-03 13:33

Hvor kan jeg finde indikationer på priser på brugt kameraudstyr ?

Jeg har et Contax 167M kamerahus samt nogle Tamron SP objektiver til salg,
men jeg
aner ikke i hvilket prisleje jeg skal sætte det til salg.

????

hilsen
Gaffa

--
Ved svar via E-mail skal du fjerne 'x' foran min e-mail adresse.

Fra : Lars [8210]

Dato : 09-11-03 11:37

Gaffa wrote:
> [...]
objektiver til
> salg, men jeg
> aner ikke i hvilket prisleje jeg skal sætte det til salg.

Hej Gaffa

foMag 08/2003 oplyser følgende brugtpriser:

Det er godt nok en Contax 167 MT 250 €

Eller er der http://photographica-world.de/KAMERAPREISE.htm

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars99of99@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk