Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Radeon9200 på Soltek agp-pro?
Fra : Kenneth

Dato : 08-11-03 12:02

Hej Gruppe
Jeg har bestilt et sapphire radeon9200 4x grafikkort. På billedet har kortet
3 ben + en (krog) (jeg kan ikke se om det er 1,5v eller 3,3v) som er af den
nye type, kan jeg forstå. Nu er jeg så blevet i tvivl om kortet kan sidde på
agp porten i mit ældre soltek sl-75jv
http://www.soltek.com.tw/English/download/main/75JV.htm ?
Der står bundkortet har agp 4x 'pro' port, men kan grafikkortet som er x4
kort sidde i denne port, eller skal grafikkortet bruge de nye (omvendte)
porte? Håber jeg nogle kan hjælpe.

Hilsen KH

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-11-03 14:08

"Kenneth" <kennethhansenn@privat.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> x4 kort sidde i denne port, eller skal grafikkortet bruge de nye
> (omvendte) porte? Håber jeg nogle kan hjælpe.

4x AGP kører 1,5V, det var kun de gamle 2x AGP hvor man skal være obs.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kenneth

Dato : 09-11-03 16:14

Nå ok, jeg fatter ikke det helt store af det med 1,5v, men jeg kan jo se
hvad som passer og ikke passer når jeg får mit nye grafikkort som helst
skulle passe i den ældre agp-port på sl-75. Ellers har jeg et nyt Asus
bundkort med omvendt agpport, så jeg går ud fra det nye kort passer begge
steder så. Tak for svarene

Hilsen Kenneth

Fra : David T. Metz

Dato : 10-11-03 14:46

Kenneth skriblede:

> Der står bundkortet har agp 4x 'pro' port, men kan grafikkortet som
> er x4 kort sidde i denne port,

Ja, jeg har lige haft et aiw 9700pro-kort i et ASUS A7V - det er også en
agp pro/agp 4X-port der sidder i og samme chipset.

> eller skal grafikkortet bruge de nye
> (omvendte) porte?

Omvendte? Har også haft det i et nyere bundkort med agp 8x - porten er da
den samme (dvs. vender samme vej).

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller: