jedi knight II jedi outcast. Spørger lige ~
Fra : david andreasen

Dato : 08-11-03 11:36

De crabs/krabber i artus mine eksempelvis i grotten og som render og bider.
Er de overstået efter artus mine eller kommer de igen.
Da jeg har spurgt om det før er det mere fordi jeg gerne vil vide det med
100 % sikkerhed.
Jeg gider ikke at støde ind de kryb mere. De er en dårlig idé og er
irriterende at spilde tid på
og ødelægger flow'et i spillet. Så jeg vil gerne vide om der er flere af dem
igennem hele spillet?

Venlig hilsen
-
da

Fra : Sune Storgaard

Dato : 09-11-03 22:33

david andreasen mumbled his insignificant opinion in:

> [...]
> irriterende at spilde tid på
> og ødelægger flow'et i spillet. Så jeg vil gerne vide om der er flere

Tror ganske enkelt du har udviklet et fobi.. Jeg ved ikke om en
terapigruppe, healing eller medicin kan løse det...

Du slipper dog for dem når du er igennem artus minen.. De optræder kun et
par gange i den bane, og mest når man er inde i de grønne tunneler. Ja de er
irriterende, men synes ikke det er et decideret problem, de er jo kun få
steder..

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-11-03 22:51

In news:3faeb27a$0$30077$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Sune Storgaard <speg-fjern@mail.dk> carefully typed:
> david andreasen mumbled his insignificant opinion in:

> Tror ganske enkelt du har udviklet et fobi.. Jeg ved ikke om en
> terapigruppe, healing eller medicin kan løse det...

Ja det er mildt sagt "anderledes" med alle de spørgsmål.. "er der meget,
lidt eller slet ingen stealth i Jedi Outcast" og "går der meget længe
inde man får lyssværdet" osv osv Man får lyst til at råbe SÅ SPIL DOG
BARE SPILLET og find selv ud af det for helvede...

(mange gange undskyld til David hvis du har et handicap eller lignende,
den er jeg stødt ind i før)

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : david andreasen

Dato : 10-11-03 15:36

Sune, du bestemmer ikke en skid om hvornår jeg vil spørge i newsgroup.

Du sagde endvidere:
> (mange gange undskyld til David hvis du har et handicap eller lignende,
> den er jeg stødt ind i før)

Meget arrogant!

-
David

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-11-03 20:16

In news:3fafa224$0$9791$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
david andreasen <davidandreasen@privat.dk> carefully typed:
> Sune, du bestemmer ikke en skid om hvornår jeg vil spørge i newsgroup.

Nej nej, selvfølgelig ikke, det er klart, det gør jeg ikke.
Men derfor kan jeg godt have en mening om det du spørger om.

> Meget arrogant!

Det synes jeg da ikke det er.

Der var en der havde et problem med en manual, først troede jeg det var
warez han sad med, og det kommenterede jeg så men det viste sig at
han var ordblind, og så måtte jeg jo komme med en undskyldning. Det
kunne jo godt være at du har et eller andet psykisk problem som gør at
du stiller alle de spørgsmål istedetfor at være konsekvent og enten at
spille spillet eller skaffe dig af med det.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : david andreasen

Dato : 11-11-03 10:18

Sune Mika, du skal overhovedet ikke tænke over om folk er svage, men svare
på indlæggene objektivt istedet!
-
da

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-11-03 13:12

In news:3fb0a90d$0$9762$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
david andreasen <davidandreasen@privat.dk> carefully typed:
> Sune Mika, du skal overhovedet ikke tænke over om folk er svage, men
> [...]

Her kunne jeg f.eks. sige:

Er det sådan du selv gør? Så er det måske derfor alle dine indlæg er så
farveløse og upersonlige.

Men det vil jeg ikke, for jeg synes dine indlæg har været ret
underholdende!

Kære David. dk.spil.computer, eller hele Usenet for den sags skyld, er
ikke et beskyttet pussenusse-teletubbies-skumgummi-land. Jeg er et
menneske ligesom alle andre, jeg har en personlighed og den kommer til
udtryk i mine indlæg. Stik din objektivitet skråt op, eller put mig i
killfilteret så du ikke kan se hvad jeg skriver. Jeg kan se du bruger
Outlook Express, så det foregår fra menuen "besked", hvori du kan klikke
"blokér afsender", og så er det overstået.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : david andreasen

Dato : 10-11-03 15:47

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> irriterende, men synes ikke det er et decideret problem, de er jo kun få

Okey, tak!
Helt fedt!
-
david