Elskovshåndtag
Fra : Ukendt

Dato : 08-11-03 07:33

Hej Gruppe

Nu er jeg så heldig, at min kur er gået forrygende. Jeg startede d. 01. Sep.
i år og er i dag gået fra de 101 kg. til 86,4. Jeg er nu ved at være så
slank som jeg tror min kropsbygning tillader det, men har dog endnu et
problem. Jeg kan simpelhent ikke slippe af med
elskovshåndtagene/dansehåndtag/Bøssehåndtag (kært barn har mange navne) som
sidder i siden og strækker sig hen til navlen. De er ikke meget store eller
hængende, men nærmere en lille fast "pølse" som ender i en lille "Topmave"
som man vist kalder det hos kvinder.

Er der nogen som har en god øvelse som kan afhjælpe dette problem? Jeg har
haft dette problem helt fra den tidlige teenage alder, hvor jeg ikke var
overvægtig. Det er åbenbart noget der ligger til familien da både min far og
lillebror har samme problem. Min bror træner utroligt meget, i hvert fald
hver dag og nogle gange flere gange om dagen og det har han gjort de sidste
5 år. Han gik fra at være en lille splejs, til at være en utroligt veltrænet
fyr med en bodybuilder krop, men stadig døjer han med elskovshåndtagene som
den dag i dag stadig sidder der. Han siger at han ikke kan fjerne dem uanset
hvad han gør. Kan det virkelig passe, at nogen bare er disponeret for disse
og at de er umulige at fjerne uden kosmetisk indgreb (operation)?

På forhånd tak.

Mvh.

Fra : MicJen

Dato : 12-11-03 11:46

> problem. Jeg kan simpelhent ikke slippe af med
> elskovshåndtagene/dansehåndtag/Bøssehåndtag (kært barn har mange navne)
som

Jeg troede bøssehåndtag var bakkenbarter...
Jaja, OT, men alligevel?

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 12:31

> Jeg troede bøssehåndtag var bakkenbarter...
> Jaja, OT, men alligevel?

Ja se, det svar kunne jeg bruge til noget :o/

Fra : B.Ikkala

Dato : 13-11-03 12:34

Sat, 8 Nov 2003 07:33:03 +0100, <BogH>

>Kan det virkelig passe, at nogen bare er disponeret for disse
>og at de er umulige at fjerne uden kosmetisk indgreb (operation)?

Fedtdepoternes placering er - i vis udstrækning - genetisk bestemt ...
de fleste har et sted på kroppen, hvor fedtet lagrer først/mest og
slipper sidst

Men generelt gælder det at man _ikke_ kan punktslanke sig - men kommer
den generelle fedtpct. ned på 6-8% så forsvinder 'håndtagene' helt
sikkert også.