tvilling
Fra : Maria

Dato : 08-11-03 00:51

nogen som har været inde og tvilling?

Er den god?

Fra : Thomas

Dato : 08-11-03 13:59

Maria <sletmaria@sletfjong.dk> wrote in message news:<opryakixt7v45exk@news.tele.dk>...
> nogen som har været inde og tvilling?
>
> Er den god?

Den er fremragende. Trine Dyrholm spiller ekseptionelt godt.

Hendes badesvamp-orgasme i badekarret er mere erotisk end 10.000
pornofilm tilsammen. Alle burde gå ind og se den film. Den fortjener
det.

VH

Thomas

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 08-11-03 14:02

Maria wrote:
> nogen som har været inde og tvilling?

Ja (hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt :p ).

> Er den god?

Ja. Men den kræver en del af seeren, der er næsten ingen dialog og
følelserne skjules af personerne. Man kan ikke just kalde det en feel good
movie, men ligesom Reconstruction er det en spændene ny vej for dansk film.
hygge,
Nicolai

Fra : vadmand

Dato : 08-11-03 14:24

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <nicolai@heiredal.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> følelserne skjules af personerne. Man kan ikke just kalde det en feel good
> movie, men ligesom Reconstruction er det en spændene ny vej for dansk

Og ifølge aviserne trækker den ikke ret meget publikum, så det gælder vist
om at skynde sig.

Per v.