Ang: Kawasaki Z900
Fra : Junk

Dato : 15-04-01 01:32

Er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med z900. Er ved og købe en
KZ900 LTD fra 1976. Gammel svend, men den har kun kørt 5000 Miles og en
ejer.

Per
Yamaha Xs650 1972
Forhåbenlig kommene Kawasaki Kz900 ejer )

Fra : Torben

Dato : 16-04-01 09:46

hej

Jeg var ved at købe en z900, men fik at vide fra en mc-mekaniker at de havde
et problem med at når de havde kørt meget kunne topstykket godt revne, og så
koster det kassen. Ellers var det en pålidelig maskine.

Torben
z650

Junk <d@d.d> skrev i en nyhedsmeddelelse:9baq3c$2vct$1@news.cybercity.dk...