Hvorfor provokerer "The Darkness" mig såda~
Fra : Andrew

Dato : 07-11-03 00:28

Hej

Jeg bliver ufrivilligt arrig når jeg ser reklamen for "The Darkness" - jeg
fanger mig selv i at tænke:
"...men, hvorfor???"

Hvad er det der er så irriterende? ja, jeg ved det ikke helt selv. Er det
den måde han vrikker med røven i en lyserød tricot? er det den måde han
blotter sine ribben og synger en skinger falset? er det fordi han minder om
en klon mellem Freddie Mercury og en bæver i brunst?

Hvem er de? og hvorfor?

/anders

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 09-11-03 21:29

Andrew wrote:

> Hej
>
> Jeg bliver ufrivilligt arrig når jeg ser reklamen for "The Darkness" - jeg
> fanger mig selv i at tænke:
> "...men, hvorfor???"

Du er, ligesom mig, blevet gamel

Mvh

Bruno

Fra : MadiZone

Dato : 13-11-03 16:53

Andrew wrote:
> [...]
> blotter sine ribben og synger en skinger falset? er det fordi han minder om
> en klon mellem Freddie Mercury og en bæver i brunst?

Han irriterer ikke mig. Tvært i mod. Jeg har selv downloadet noget af
musikken. ;)

Tys tys.

Fra : -V-

Dato : 13-11-03 18:29

Andrew wrote:
> [...]
> måde han blotter sine ribben og synger en skinger falset? er det
> fordi han minder om en klon mellem Freddie Mercury og en bæver i

Du skulle tage og lytte til deres skive.
Det er en brandblæret plade, lidt i stil med gammel Thunder og med en
glimrende og personlig vokal.

-V-