Ta' en gammel sweater på ... - på engelsk?
Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 06-11-03 21:01

Gitte Henning sang: Ta' en gammel sweater på, og lad bare
skægget stå ...

De fleste kender jo ovennævnte sang. Men i DR's P-4 Panelet
spillede de den på engelsk. Stilen var meget Country & Western.
Desværre fik jeg ikke fat i, hvad sangen hed. Dog "fangede" jeg
lidt af sangerens navn - noget i stil med Hank Locknin?

Er der nogen, der kan oplyse, hvad sangen hedder på engelsk? Og
hvem sangeren er?

På forhånd tak

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 06-11-03 23:48

Svend Erik Bertelsen <nospamtoseb@private.dk> wrote:
> Dog "fangede" jeg
> lidt af sangerens navn - noget i stil med Hank Locknin
> Er der nogen, der kan oplyse, hvad sangen hedder på engelsk? Og
> hvem sangeren er?

Sangen er skrevet af Tex Atchinson og hedder
" We're gonna go fishin' "
Inspillet første gang af Spade Cooley Big Band engang i 50'erne.

Men er senest udgivet - i år - med netop Hank Locklin på et album der hedder
"RCA country legends"

Flying Hotdogs

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 08-11-03 20:34

Flying Hotdogs skrev:

> [...]
> Inspillet første gang af Spade Cooley Big Band engang i 50'erne.
>
> Men er senest udgivet - i år - med netop Hank Locklin på et album der hedder

Takket være dine oplysniner har jeg nu fundet frem til en
Hank Locklin-cd, hvor "We're gonna go fishin'"findes på.

Tak for hjælpen

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : febbe

Dato : 15-11-03 18:12

Hvis du har fundet teksten, så læg den lige ud her. Jeg kan godt bruge
den.....Hej

http://www.kandu.dk/