er disse de samme? (svupper - kanonkongen,~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-11-03 20:09

Svupper fra Go' røv og go' weekend = Kanonkongen fra P3

Chris fra Chris og chokoladefabrikken = Glenn (præsidenten) - fra Svinene
(rockerne)

ved ikke lige hvor dette indlæg retmæssigt hører hejmme så hvis dette er ot
så undskyld.
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Chris

Dato : 06-11-03 20:15

On Thu, 6 Nov 2003 20:08:38 +0100, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>(rockerne)
>
>ved ikke lige hvor dette indlæg retmæssigt hører hejmme så hvis dette er ot

Nej, det er ikke de samme.

Chris, som ikke er chokoladefabrikant.
---
Reply with no _PRIVACY_ in mail address.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-11-03 20:20

> Nej, det er ikke de samme.

ikke nogen af dem?.... hvad har glenn så med det at gøre - synes da det var
ham der fik en zuluaward på chokofabrikkens vegne - eller hvad? - (så det
med et halvt øje)

Fra : Heidi

Dato : 06-11-03 20:42

Chris wrote:

> Nej, det er ikke de samme.

Jo det er.
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-11-03 20:54

> Jo det er.

nøjagtigt hvem?

Fra : Heidi

Dato : 06-11-03 22:08

sniper_Nolight wrote:

> nøjagtigt hvem?

Det jeg svarede på (jeg havde klippet det med Svupper ud, så
det var Glenn og Chris jeg snakkede om - men det har Ralph
uddybet ganske godt...)

Fra : Ralph

Dato : 06-11-03 21:33

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Svupper fra Go' røv og go' weekend = Kanonkongen fra P3
>
> Chris fra Chris og chokoladefabrikken = Glenn (præsidenten) - fra Svinene
> (rockerne)

Jo Chris = Glenn, og Chef = Per, hvem der en inde i Svupper ved jeg ikke,
men Adam Duvå Hald (svuppers plageånd) havde et program søndag kl. 11-12
"hvor blev de af" eller. lign. hans medvært lød som svupper, ved ikke.

--
venligst
Ralph

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-11-03 22:26

> Jo Chris = Glenn, og Chef = Per, hvem der en inde i Svupper ved jeg ikke,
> men Adam Duvå Hald (svuppers plageånd) havde et program søndag kl. 11-12
> "hvor blev de af" eller. lign. hans medvært lød som svupper, ved ikke.

ok tak for jeres hjælp

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-03 15:16

sniper_Nolight wrote:
> Svupper fra Go' røv og go' weekend = Kanonkongen fra P3?

IMDB (http://imdb.com/title/tt0356260/) siger at Svupper ibos af en mand
ved navn Mads Kromann Andersen. Hvad kanonkongen hedder ved jeg ikke.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net