TDC til medarbejder pris ???
Fra : Jørgen Andreasen

Dato : 06-11-03 18:07

Er det en god Ide
De bliver låst i 5 år
max 90 stk

Fra : Diddo

Dato : 06-11-03 22:40

"Jørgen Andreasen" <@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3faa7f93$0$27380$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Er det en god Ide
> De bliver låst i 5 år
> max 90 stk

Umiddelbart svar: Ganske givet!

Nu kender vi jo ikke fremtiden, og da TDC-aktien i forvejen er faldet til
1/3 de seneste 3 år, kan det samme naturligvis ske igen - og dermed
risikerer du naturligvis at taber penge.

Men du får tilbudt aktier til en billig kurs, som markedet (der altid har
ret) vil give 212,50 for.... Du får gunstige skattevilkår, men skal beholde
dem i 5 år.... Det er en billig aktie (P/E est. på 9-13)...

Umiddelbart ser det ud som en god forretning for dig.

Fra : D.Hansen

Dato : 10-11-03 17:34

Helt enig

Hvis Jeg var dig ville jeg tage imod alle de aktier som rettigheden (=din
ansættelse) giver dig ret til. Der skal gå meget galt før du mister penge.

D.Hansen

Fra : Bamse

Dato : 07-11-03 18:23

skulle der ikke stå "Medarbejder til TDC pris"?

Fra : Dion

Dato : 15-11-03 09:02

KØB dem !
En lille sand historie
Jeg har selv tidligere været ansat ved TDC og første gang de tilbød
medarbejderaktier kunne man max køb for 7.500 kr og de var båndlangt i 5 år
Facs:
Hvert år fik jeg mindst udbetalt 1000 kr i udbytte
Da de 5 år var gået kunne jeg hæve 85.000 kr !
nogle har endda fået et endnu højere beløb

Det kalde jeg en god handel !

I langt de fleste tilfælde kan det godt betale sig at købe medarbejderaktier

- Dion