TV2 kamerahold til Dave Gahan-koncert
Fra : Peter Theglev

Dato : 06-11-03 15:15

Nogen der ved, hvad de filmede - og er det blevet vist/bliver det vist?

Peter

Fra : Ralph

Dato : 06-11-03 21:34

Frit efter huskeren, er det ikke NU der er opvarmning, så mon ikke det er
dem der bliver filmet (til et af de mange awardsshows)

--
venligst
Ralph

Fra : bettinaP

Dato : 07-11-03 10:21

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> Frit efter huskeren, er det ikke NU der er opvarmning, så mon ikke det er
> dem der bliver filmet (til et af de mange awardsshows)

jo, det var NU, men jeg synes kamerafolkene rendte rundt under hele
koncerten. Jeg håber dælme den bliver sendt. Hvor vil jeg gerne høre hans
suveræne fortolkning af I feel you og Personal Jesus en gang til. DAMN det
var en fed koncert

BettinaP

Fra : Marianne Muus

Dato : 07-11-03 11:23

"Peter Theglev" <dk.kultur.musik_peth@peoplegroup.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved, hvad de filmede - og er det blevet vist/bliver det vist?

Så hut jeg hvisker var der til Depeche Mode-koncerten i Parken også et
kamerahold. Kan huske jeg så deres lastbil, hvor der vist også stod TV2 på,
men det viste sig, at det ikke var en tv-station, men et svensk
produktionsselskab.
'
Christian

Fra : Peter Theglev

Dato : 07-11-03 11:33

Marianne Muus wrote:
> [...]
> kamerahold. Kan huske jeg så deres lastbil, hvor der vist også stod TV2 på,
> men det viste sig, at det ikke var en tv-station, men et svensk

Jeg så, der stod "TV2" på kameraet.
Desuden var der folk, der blev interviewet efter koncerten af samme tv-crew.

/Peter
PS. Iøvrigt kommer der en times livekoncert med Dave G. på svensk radio
den 10. eller 11. november.

Fra : Marianne Muus

Dato : 07-11-03 11:50

"Peter Theglev" <dk.kultur.musik_peth@peoplegroup.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved, hvad de filmede - og er det blevet vist/bliver det vist?

Kunne i øvrigt godt ærgre mig godt og grundigt at jeg ikke var der eftersom
at de anmeldelser jeg læste, var vildt rosende. Men hva', så ham på Roskilde
i år. Nogle der var til begge, og kan sammenligne? Umiddelbart var settene
rimelig ens

Christian

Fra : Peter Theglev

Dato : 07-11-03 15:59

Marianne Muus wrote:
> [...]
> i år. Nogle der var til begge, og kan sammenligne? Umiddelbart var settene

Det er en af de bedste koncerter jeg har været til meget længe. Den mand
har så meget energi at han ku' forsyne en mindre provinsby med strøm et
års tid!
Der var jo -hold fast- hele 9 Depeche Mode numre, og folk gik
t-o-t-a-l-t amok! Jeg kan nævne højdepunkter som "Never let med down",
"Personal Jesus", "Enjoy the Silence" - sidstnævnte i en unplugged-like
version.
Hans eget materiale derimod er mere til en sidde-ned-aften. OG - havde
man kunnet hans tekster i samme stil som man kan DM's, havde det nok
været en federe oplevelse.

Hvor har du læst anmeldelser? Jeg har kun kunnet finde dem i Ekstra
Bladet og på www.gaffa.dk

Venligst
Peter

Fra : Marianne Muus

Dato : 08-11-03 13:04

> [...]
> været en federe oplevelse.
>
> Hvor har du læst anmeldelser? Jeg har kun kunnet finde dem i Ekstra

Arg, mind mig ikke om det Men ok, folk gik også meget pænt amok på
Roskilde

Jeg læste også en på www.jp.dk

Christian

Fra : Pipeline

Dato : 07-11-03 14:52

Jeg var en af dem der blev interviewet. Men de kunne ikke sige noget om
hvornår eller i hvilket program det evt. ville blive sendt.