Re:install that...
Fra : jørgen

Dato : 06-11-03 14:55

Var lige ved at downloade ovenstående. Er det en virus eller hva?

mvh jørgen.

Fra : Harald Mossige

Dato : 06-11-03 14:58

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message
> Var lige ved at downloade ovenstående. Er det en virus eller hva?
>
> mvh jørgen.

(offtopik)
Eit godt råd:
Instaler aldri programmer som blir annonsert på news.

HM

Fra : Vidal

Dato : 06-11-03 15:55

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Var lige ved at downloade ovenstående. Er det en virus eller hva?

Ja, fy, det er den infame Swen (=news bagfra). De sidste 3 uger
har jeg modtaget et par hundrede Mb om dagen på den konto.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-11-03 16:07

jørgen wrote:
> Var lige ved at downloade ovenstående. Er det en virus eller hva?

Ja!

Skiderikkerne er blevet så smarte, at de kamouflerer deres vira som
Microsoft-opdateringer. Det MÅ da være muligt at finde ophavsmanden og
straffe vedkommende?

Anders Peter Johnsen

Fra : jørgen

Dato : 06-11-03 16:28

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja!
>
> Skiderikkerne er blevet så smarte, at de kamouflerer deres vira som
> Microsoft-opdateringer. Det MÅ da være muligt at finde ophavsmanden og
> straffe vedkommende?

Ja.
Hvad jeg undrer mig over er at i min newsreader fremgår det ikke at der er
en vedhæftet fil på meddelelsen. Dukker det vedhæftede program op når man
har downloadet meddelelsen eller er den skjult? Hvorfor er der ikke et
filter på TDC news som udelukker dette?

mvh jørgen.