Tobak alarm
Fra : Peter Noes

Dato : 05-11-03 22:50

Hej alle

I denne måneds smag & behag er der en dessert hvor man skal bruge en skefuld
tobak. Er der nogen der har erfaring med at bruge det i mad? Og har nogen
prøvet at lave omtalte dessert, og i så fald hvordan var det??

Venlig hilsen
Peter

Fra : Gerner

Dato : 05-11-03 23:29

On Wed, 5 Nov 2003 22:49:50 +0100, "Peter Noes" <peterline@mobilixnet.dk> wrote
in dk.kultur.mad+drikke:

>Hej alle
>
>I denne måneds smag & behag er der en dessert hvor man skal bruge en skefuld
>tobak. Er der nogen der har erfaring med at bruge det i mad?

Jah, kan tobaksindustrien ikke lokke børn til at ryge tobak, så stik dem en
desert med tobak i.

Vanvittighederne er mange.

Håber du kom med en vitz.

--
Gerner
257WU/1228hrs

Fra : Peter Noes

Dato : 08-11-03 18:38

> Håber du kom med en vitz.

Nope er dødelig alvorlig...

Hilsen
Peter

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 09-11-03 01:22

Peter Noes <peterline@mobilixnet.dk> skrev:

>Nope er dødelig alvorlig...
>
>Hilsen
>Peter

--Jeg slog op i et eksemplar af bladet, da jeg kom på arbejde i
går. Det var det mest kvalmende forslag til en dessert jeg
nogensinde havde læst. Måske vi skal skrive den i gruppen til
skræk og advarsel? Eller er der nogle der har prøvet opskriften?
M.V.H.
Lisbeth

Fra : Gerner

Dato : 09-11-03 12:09

On 09 Nov 2003 00:22:03 GMT, Lisbeth Sejberg <fennec@post5.tele.dk> wrote in
dk.kultur.mad+drikke:

>skræk og advarsel? Eller er der nogle der har prøvet opskriften?

Nej, jeg bruger snus.
(vitz)

--
Gerner