Jimex brændeovne
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 05-11-03 22:46

Er der nogle som kender til Jimex brændeovne, jeg har set en brændeovn m
vandtank som ser interesant ud, men da jeg aldrig har hørt om mærket før
kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogle som der har erfaringer med
dem

jeg har skrevet en mail til dem for at høre om deres produkter, men de
skriver ikke tilbage, desvære

www.jimex.dk

Mvh Jesper

Fra : Alex W

Dato : 06-11-03 08:46

"Jesper Pedersen" <duval@grov.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> dem
>
> jeg har skrevet en mail til dem for at høre om deres produkter, men de

Mærkeligt, de har været på markedet en hel del år .. de har 2 forretninger
og vi har købt vores ovn gennem dem.
Den er ganske udemærket og kan opvarme hele vores hus 117 m2.
Finishen er ikke helt på højde med de store mærker mht. lukkemekanismer mv.
men prisen er også kun det halve.
jimex service har været rigtig god. Da vi fik en stålskorsten med et par små
ridser, sendte de fluks en spraydåse med ovnsværte.
Hurtig levering og venlig betjening.

/Alex w

Fra : Preben

Dato : 06-11-03 14:24

Hej

Kan varmt anbefale jimex ovne.
vi har haft vores i 7 år nu,og aldrig haft problemer.
den varmer snildt vores hus op der er 140 kvadatmeter.

--
\!/
(@@)