Er du int. i billig fastnet telefoni.???
Fra : Frank

Dato : 05-11-03 20:47

Hej,

Der er kommet et nyt teleselskab i Danmark som ganske gratis optager dig som
abb. udelukkende på dine samtaler.

Priserne er konkurrencedygtige med de andre teleselskaber i både ind &
udland, og i mange tilfælde under.

Fordelen er, at hvis du og dem du ringer til er kunder i samme selskab, kan
i ringe gratis til hinanden på alle hverdage imellem kl.: 19:30 og 08:00
samt på alle søn & helligdage hele døgnet.

Abb. betaler i som vanligt til jeres fastnetoperatør, men samtalerne bliver
faktureret udenom.

Der er ingen abb. pris forbundet, udelukkende samtalerne bliver faktureret.

Er du int. i at høre nærmere, skriv da en mail til.:
frank_pg_one@hotmail.com

/Frank.

Fra : Fuzzbox

Dato : 05-11-03 21:21

"Frank" <frank_pg_one@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,

Klippet en masse reklame

Klage sendt til udbyder over reklame i denne gruppe.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 05-11-03 21:32

Fuzzbox wrote:
> Klage sendt til udbyder over reklame i denne gruppe.
Hvordan gør man det ?? alts¨å se hve¨m hans udbyder er ?
mv th

Fra : Fuzzbox

Dato : 05-11-03 21:48

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan gør man det ?? alts¨å se hve¨m hans udbyder er ?
> mv th

Jeg har desværre ingen anelse om hvordan man gør det i din news reader.

Fuzzbox

Fra : TBC

Dato : 05-11-03 23:47

"Fuzzbox" <news1@lviv.invalid> skrev i en meddelelse

> Klippet en masse reklame

I Så fald elendig reklame. Det fremgår ingen gang hvem han "reklamerer" for.
....Men måske det først er nu han har opdaget det frie operatørvalg, og hørt
om SuperTel, Universal Telecom og alle de andre ?

TBC

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-11-03 11:42

TBC skrev:

>I Så fald elendig reklame. Det fremgår ingen gang hvem han "reklamerer" for.

Det ser set før, oftest når afsenderen ved, at hans konto hos
tele-udbyderen bliver lukket når han spammer.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : Frank

Dato : 06-11-03 17:26

Du snakker imod bedere vidende, og dette har intet med Spam at gøre, blot
info.om telemarkedet og hvis man er int. i at høre nærmere om alternative
muligheder, kan man rette henv. til undertegnede.

Sørgeligt at se så mange danskere ikke kan læse og forstå deres eget sprog.

Iøvrigt er din http://www.simlock.dk/ "SPAM"

KLOVN.

Venligst

/Frank.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-11-03 23:17

Frank skrev:

>Du snakker imod bedere vidende,

Nådada... Pudsigt nok, så er de fleste uenige med dig, mærkeligt...

>og dette har intet med Spam at gøre,

Det er lige hvad det er.

>blot info.om telemarkedet

Kommerciel info. Selvom det ikke var kommercielt, så var det stadig
spam - dog ikke kommerciel spam.

>og hvis man er int. i at høre nærmere om alternative
>muligheder, kan man rette henv. til undertegnede.

Hvorfor mener du, at dette skulle være en grund til der ikke var tale
om spam?

>Sørgeligt at se så mange danskere ikke kan læse og forstå deres eget sprog.

Sørgerligt at se, at du ikke kan læse og forstå netiketten og
fundatserne for de grupper du spammer i.

Igen er du galt på den, læs evt. www.usenet.dk/netikette/signatur.html

>KLOVN.
>Venligst

Hmm, lidt besynderligt at bruge disse to ord lige efter hinanden.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-11-03 08:53

> Du snakker imod bedere vidende, og dette har intet med Spam at gøre

Jo

> blot
> info.om telemarkedet og hvis man er int. i at høre nærmere om alternative
> muligheder, kan man rette henv. til undertegnede.

Det siger alle spammere..

> Sørgeligt at se så mange danskere ikke kan læse og forstå deres eget
sprog.

Sørgeligt at du ikke overholder de regler fællesskabet har vedtaget

> Iøvrigt er din http://www.simlock.dk/ "SPAM"

Nej, den befinder sig i signaturen på et "quasi-"on-topic (som dette) indlæg

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-11-03 17:58

Hej

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote:

>I Så fald elendig reklame. Det fremgår ingen gang hvem han "reklamerer" for.

Skyldes antagelig at den udbyder det drejer sig om, betaler til Frank
for hans ulejlighed med at tilmelde kunder, så ville det jo være trist
hvis evt. kunder sprang Frank over, og tilmeldte sig direkte

Een skrev at Frank var en amatør ! - Ja, radioamatør !

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Frank

Dato : 06-11-03 18:20

Hej Ole.

Og så.????

Såfremt jeg synes det kunne være en go' ide at kunne tale sammen gratis på
tlf. Hvad er der galt i det.???

Jeg forstår at en masse mennesker her i NG har ondt et vidst sted, men lad
dog dette ligge, de får mere ondt den dag alderen ovrhaler dem og de ikke
kan finde vej til deres eget røvhul.

/Frank.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-11-03 23:17

Frank skrev:

>Og så.????

Hvilken del af Oles indlæg kommenterer du? (Det er smart at skrive
under det man svarer på).

>Såfremt jeg synes det kunne være en go' ide at kunne tale sammen gratis på
>tlf. Hvad er der galt i det.???

Intet. Det der er galt, det er dine spammerier - hvor du endda har en
økonomisk interesse.

>Jeg forstår at en masse mennesker her i NG har ondt et vidst sted, men lad
>dog dette ligge, de får mere ondt den dag alderen ovrhaler dem og de ikke
>kan finde vej til deres eget røvhul.

Er det sådan du prøver at overbevise os om, at du er en dygtig
forretningsmand?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Team Momentum

Dato : 14-11-03 19:28

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
> [...]
hørt
> om SuperTel, Universal Telecom og alle de andre ?

Ikke fordi jeg bifalder Franks reklame, men jeg kan godt se hvilket selvskab
han reklamerer for. Det kan læses i hans e-mail adresse.

Kenneth