ATI Catalyst 3.9 ude nu!
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 05-11-03 20:49

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 06-11-03 14:58

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3fa95417$0$30069$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> http://www2.ati.com/drivers/Catalyst_39_Release_Notes.html
> http://www.ati.com/support/driver.html
> http://www.ati.com/support/includes/titles/fixed.html

Perfekt. Der står dog ikke noget om problemerne i Call Of Duty, nogle der
ved om dette skulle være løst? (Crash i Call Of Duty)

VH
Peter

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-11-03 16:10

Peter Tønnesen mumbled his insignificant opinion in:

> [...]
>
> Perfekt. Der står dog ikke noget om problemerne i Call Of Duty, nogle
> der ved om dette skulle være løst? (Crash i Call Of Duty)

Ingen anelse, men her er linket til COD thread'en på rage3d:
http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=&threadid=33720524

Er jeg den eneste som savner understøttelse for 3d briller i catalyst
driverne ?

Fra : Claus Hansen

Dato : 06-11-03 18:47

Jeg samt en masse andre jeg har snakket med får en væsentligt lavere ydelse
af at bruge den nye driver så jeg er gået tilbage til 3.7'eren igen! ;)

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 06-11-03 19:52

"Claus Hansen" <claushansendkSLETMIG@SLETMIGhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3faa88ed$0$45353$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg samt en masse andre jeg har snakket med får en væsentligt lavere
ydelse
> af at bruge den nye driver så jeg er gået tilbage til 3.7'eren igen! ;)

Jeg har kørt med 3.7 men min tvout var HELT fuc...? Billedet var alt for
stort på mit tv så jeg blev nød til at scrolle rundt på TVet, helt crazy.
Nogen løsning på dette?

VH
Peter

Fra : Claus Hansen

Dato : 06-11-03 21:24

Prøv at sæt opløsningen ned det hjælper her...

/Claus

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-11-03 19:53

Claus Hansen mumbled his insignificant opinion in:

> Jeg samt en masse andre jeg har snakket med får en væsentligt lavere
> ydelse af at bruge den nye driver så jeg er gået tilbage til 3.7'eren
> igen! ;)

Jeg har ikke bemærket nogen forskel i ydelsen, testede lige med 3dmark2001,
der faldt scoren godt nok fra 7500 til 7200 på et sapphire 9100 64MB kort,
men jeg vil ikke konkludere noget på en så lille afvigelse, kan jo skyldes
så meget andet såsom jordstråler og fiskekvoter.

3D brillerne er der dog ikke meget sjov ved på ATI baserede kort
(%FireGL)..grrr

Hvis du ikke har noget at lave må du gerne brokke dig over manglende
stereoscopic support :)
http://apps.ati.com/driverfeedback

Fra : Martin Andersen

Dato : 07-11-03 15:01

> [...]
>
> Perfekt. Der står dog ikke noget om problemerne i Call Of Duty, nogle der
> ved om dette skulle være løst? (Crash i Call Of Duty)

Jeg har samme problem. Har kørt med Catalyst 3.8...skal til at installere
3.9
Efter et stykke tid på mit Radeon 9700 Pro fryser CoD

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 07-11-03 15:12

> Jeg har samme problem. Har kørt med Catalyst 3.8...skal til at installere
> 3.9
> Efter et stykke tid på mit Radeon 9700 Pro fryser CoD

CoD kører ikke med Cat3.8 drivere, men fint med 3.7 drivere, så jeg håber da
det er rettet i 3.9

VH
Peter

Fra : Martin Andersen

Dato : 08-11-03 22:31

> der

> CoD kører ikke med Cat3.8 drivere, men fint med 3.7 drivere, så jeg håber
da
> det er rettet i 3.9

Kør kun med 3.7!!

Har testet 3.9 driveren inde i Battlefield og Lord of the rings Return of
the King..begge spil lavede fejl i grafikken, indtil jeg geninstallerede
3.7.

Jeg vil tro det er pga VPU recover som ATI har indbygget i 3.8 og 3.9.

Fra : Claus Hansen

Dato : 09-11-03 13:36

Jeg har også masser af grafikfejl/manglende grafik...Jeg har ikke prøvet med
spil der understøtter DX9 men mit gode gamle formel 1 mister en masse gode
detaljer samt hakker mange steder med både 3.8 og 3.9 driverne.

/Claus

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-11-03 20:06

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse

> "Peter Tønnesen" <peto@***privat.dk> wrote in message

> Jeg har samme problem. Har kørt med Catalyst 3.8...skal til at installere
> 3.9
> Efter et stykke tid på mit Radeon 9700 Pro fryser CoD

Jeg har kørt med driverne fra 3.6 til og med 3.9, jeg er dog ikke stødt på
problemer hverken med det ene eller det andet spil.
Jeg har et Tyan G9700 Pro, men om det gør nogen forskel, det ved jeg så
ikke. Hvilket ATI baseret kort har i andre, det kunne være "sjovt" at vide,
for at se om der er nogen sammenhæng.

Kim Larsen

Fra : Allan Mogensen

Dato : 13-11-03 08:25

"Peter Tønnesen" <peto@***privat.dk> skrev i en meddelelse

> Perfekt. Der står dog ikke noget om problemerne i Call Of Duty, nogle der
> ved om dette skulle være løst? (Crash i Call Of Duty)
>
> VH
> Peter

Hej.

Prøv evt. at kigge her: http://callofduty-central.netfirms.com/files.htm og
hent filen http://callofduty-central.netfirms.com/crashfix.zip

Jeg har selv hentet den, men har ikke haft tid til at få den testet
ordenligt igennem. Men mit CoD gik ofte ned før med Catalyst 3.9

Mvh

Allan

Fra : Allan Mogensen

Dato : 14-11-03 18:00

"Allan Mogensen" <allmogNOSPAM@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har selv hentet den, men har ikke haft tid til at få den testet
> ordenligt igennem. Men mit CoD gik ofte ned før med Catalyst 3.9

Har prøvet den, og det hjalp aldrig en hujende fis. Men her fandt jeg i
stedet løsningen:

http://www.callofduty.org/forums/showthread.php?s=3dacf264899e1402100979fc58902622&threadid=4869

Har nu spillet Dam-missionen og de tre efterfølgende uden et eneste
chrash..... SUPERB!

Mvh

Allan