Glykoernæring
Fra : Erik B. Hansen

Dato : 05-11-03 18:37

Hej NG

En veninde kom til mig og præsenterede mig for noget, der hedder
Glykoernæring, som skulle have en gavnlig virkning på stort set alt, også
vægttab. Umiddelbart lyder det for godt til at være sandt, er selv meget
skæptisk, nogen der kender det? Hvad er jeres vurdering?

mvh.

Erik
Tabt 61,3 kg hos DDV på 13 mdr.

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 05-11-03 21:19

"Erik B. Hansen" <quartus@post4.tele.dk> wrote in message

> [...]
> vægttab. Umiddelbart lyder det for godt til at være sandt, er selv meget
> skæptisk, nogen der kender det? Hvad er jeres vurdering?

Fortæl os om det, så skal du nok få respons...

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. med.
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 05-11-03 23:04

> [...]
> vægttab. Umiddelbart lyder det for godt til at være sandt, er selv meget
> skæptisk, nogen der kender det? Hvad er jeres vurdering?

Her står noget
http://www.forebyg.dk/glyko.htm

Siden er i bund og grund en salgsside med vægt på "videnskabelig", så
troværdigheden er i mine øjne ret lav uden at jeg sådan lige har noget at
have det i.

Mvh Maria