Svar på hvad der skete
Fra : Jørgen Andreasen

Dato : 05-11-03 18:18

Hej Ng
Det viste sig gudskelov at hun afleverede regnskab
Det er ikke ok for der mangler tre eller 5 oplysninger fra en advokat
for år 2001
Han har så lovet dem inden for en uge ( Hvad gør jeg hvis jeg ikke får dem
???)
Men varme vand med mere er betalt og der er penge på kontoen
Hilsen Jørgen

Fra : Daniel Birch

Dato : 06-11-03 15:29

"Jørgen Andreasen" <@mail.dk> wrote in message
> [...]
> ???)
> Men varme vand med mere er betalt og der er penge på kontoen

Hvad i al verden snakker du om?

mvh
Daniel

Fra : Elmo Jensen

Dato : 06-11-03 17:08

Daniel Birch wrote:

> Hvad i al verden snakker du om?

Jeg går ud fra det er en opfølgning til denne tråd:

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
(Ret venligst selv til @ og . inden kontakt!)
Email....: news8[snabela]ddibbsystem[dot]dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-11-03 17:15

Daniel Birch skrev:

>Hvad i al verden snakker du om?

Han snakker om en tidligere sag der har været debatteret her i
gruppen.

--
Bertel