Andet multimedie
bentjuul 3670
søger et prog.
Fra : Ricko

Dato : 05-11-03 17:26

Hej , jeg arbejder en hel del i psp 8.10 men kan slet ikke komme op på denne
fantastiske kvalitet , er der nogen der kan komme med et bud på hvad der
skal til af programmer for at nå derop på det stadie .( ved godt at øvelse
gør mester men uden det rigtige værktøj er selv en verdensmester ikke noget
vær) Her er et af hans helt fantastiske billeder ,

--
Ricko.
Remote Hot = Mail.

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-11-03 18:44

"Ricko" <ricko@hotlivsnyter.com> skrev i en meddelelse
> [...]
noget
> vær) Her er et af hans helt fantastiske billeder ,

Til det billede er der brugt et eller andet 3D tegneprogram, så jeg kan godt
forstå du har problemer i PSP Når jeg kigger i selve billedkodn, så kan
jeg se at den sidste finish er lavet i Photoshop 7.0
Jeg ved dog ikke hvilket program der er brugt til det 3D

Kim Larsen

Fra : Ricko

Dato : 05-11-03 18:55

> [...]
>
> Kim Larsen
>
> det er det samme som jeg er kommet frem til , men kan jeg med mine
billeder fra psp , så lægge dem ind i et sådan 3d prog og få de effekter ud
af det , der må da være nogen der ved noget om det ,
?

Fra : Ricko

Dato : 05-11-03 18:58

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-11-03 21:33

> [...]
ud
> af det , der må da være nogen der ved noget om det ,

Der er brugt et 3D grafik-program først, og så er der lavet noget
afsluttende finish på i Photoshop.
For at se hvilket program der er brugt, så brugte jeg bare Notepad med
tekstombrydning, så kan det afsløre meget, se det der er sat ind her under.

ÿØÿà JFIF °° ÿá Exif MM *         b
j(    1   r2   ??i   o È °  ° Adobe
Photoshop 7.0 2003:11:04 20:50:29    ÿÿ
          (       &
Ý H  H ÿØÿà JFIF  H H ÿí Adobe_CM ÿî Adobe d? ÿÛ "

Her kan du se hvad der bliver afsløret.

Kim Larsen

Fra : Jens Christensen

Dato : 05-11-03 22:13

"Kim Larsen" <mythos_Target@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]

> Photoshop 7.0 2003:11:04 20:50:29    ÿÿ
>           (       &
> Ý H  H ÿØÿà JFIF  H H ÿí Adobe_CM ÿî Adobe d? ÿÛ "

Ikke for at være flueknepper eller på nogen måde danne mistro til det du
siger, så kan man vel ikke se at det kun er den afsluttende finish der er
lavet i PS eller hva? Billedet kan vel godt være totalt lavet om i PS uden
det kan ses der? -ikke at jeg tror det, men rent teoretisk?

--
Mvh.
Jens Christensen