fscommand - exec
Fra : peter hansen

Dato : 05-11-03 15:23

har problemer med at få exec-variablen til at fungere - faktisk kan jeg ikke
starte den ønskede exefil som egentlig var planen - jeg har flyttet exefilen
til selvsamme bibliotek som projektorfilen men det hjælper ikke -
fscommandoen bliver udført af en button

on (release) {
fscommand("exec", "1.exe")
}

til gengæld dur quitkommandoen, fullscreen osv ganske glimrende... nogen med
nogle forslag ?

Hvis projektet ønskes så ligger det på
http://213.237.36.247/browse/Flash/Flash.rar og lad nu værre med at
kritisere projektet - det er ikke mig der har lavet det hele og jeg er langt
bedre end det :D

Desuden ligger den omtalte exec under stangtennis og så under knappen med
teksten 'Quizz'

// Peter

Fra : peter hansen

Dato : 05-11-03 23:22

jaja fandt selv svaret - filen som kaldes skal ligge i et library der hedder
fscommand af sikkerhedsmæssige hensyn...

// peter