Denver DDP-400 og DDP-600 - Manualer, tekn~
Fra : Vagn K. Kjeldsen

Dato : 05-11-03 12:43

Kan man finde brugermanualer/brugsanvisninger og/eller detaljerede
tekniske data til disse modeller på Internettet? Evt. hvor?
NB: Jeg har prøvet via Google uden resultat.

Med venlig hilsen

Vagn K. Kjeldsen.

Fra : Bent Andersen

Dato : 06-11-03 09:21

On Wed, 5 Nov 2003 12:42:49 +0100, "Vagn K. Kjeldsen"
<oz6vg@get2net.dk> wrote:

> [...]
>tekniske data til disse modeller på Internettet? Evt. hvor?
>NB: Jeg har prøvet via Google uden resultat.

Kære Vagn K. Kjeldsen.

Jeg kan hjælpe dig med en manual til DDP-400, hvis du fortsat er
interesseret?

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen

Fra : Vagn K. Kjeldsen

Dato : 06-11-03 12:06

> Jeg kan hjælpe dig med en manual til DDP-400, hvis du fortsat er
> interesseret?
>
> Med venlig hilsen
>
> TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
> Bent Andersen

Hej Bent.

Tak for svaret.
Hvordan får jeg fat i den og hvor meget fylder den???

Med venlig hilsen

Vagn K. Kjeldsen.
Fjern 'FJERN' fra min mail-adresse.

Fra : Bent Andersen

Dato : 06-11-03 12:41

On Thu, 6 Nov 2003 12:05:37 +0100, "Vagn K. Kjeldsen"
<oz6vg@get2netFJERN.dk> wrote:

>Hvordan får jeg fat i den og hvor meget fylder den???
>
>Med venlig hilsen
>
>Vagn K. Kjeldsen.

Kære Vagn.

Jeg kan sende den til dig på din OZ-email. Filerne ligger som
GIF-filer. Jeg kan pakke den til en ZIP-fi (Fylder ca. 9MB). Kan din
postkasse klare det af én gang, eller skal jeg dele den op af nogle
gange?

Fra : Vagn K. Kjeldsen

Dato : 06-11-03 13:36

.... SNIP
Jeg kan pakke den til en ZIP-fi (Fylder ca. 9MB). Kan din
> postkasse klare det af én gang, eller skal jeg dele den op af nogle
> [...]

Hej igen Bent.

Jeg bliver pt. bombarderet med spam og virusbefængte mails, der fylder
op i min postkasse, så det vil nok være bedst, hvis du deler den op i 2.

Med venlig hilsen

Vagn K. Kjeldsen.

Fra : Bent Andersen

Dato : 06-11-03 12:49

<oz6vg@get2net.dk> wrote:

> [...]
>tekniske data til disse modeller på Internettet? Evt. hvor?
>NB: Jeg har prøvet via Google uden resultat.

Hej igen, Vagn.

Du efterlyser også en manual til DDP-600, men er du sikker på, at det
er en manual til en DDP-600 og ikke til en DDP-500 el. DDP-700?

Fra : Vagn K. Kjeldsen

Dato : 06-11-03 13:36

> Du efterlyser også en manual til DDP-600, men er du sikker på, at det
> er en manual til en DDP-600 og ikke til en DDP-500 el. DDP-700?

> [...]

Hej igen Bent.

Ja - Harald Nyborg har DDP-600 i deres tilbudskatalog for denne måned.
Jeg har siden i går fået at vide, at det er den samme som DDP-400 blot
med ekstra tilbehør.

Med venlig hilsen

Vagn K. Kjeldsen.

Fra : Bent Andersen

Dato : 06-11-03 14:48

On Thu, 6 Nov 2003 13:35:48 +0100, "Vagn K. Kjeldsen"

> [...]
>
>Ja - Harald Nyborg har DDP-600 i deres tilbudskatalog for denne måned.
>Jeg har siden i går fået at vide, at det er den samme som DDP-400 blot

Hej igen, Vagn.

Jeg arbejder på sagen med begge dele.

Jeg vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Hej så længe.

Fra : Vagn K. Kjeldsen

Dato : 06-11-03 15:39

> Jeg arbejder på sagen med begge dele.
>
> Jeg vender tilbage til dig hurtigst muligt.

> [...]
Hej igen Bent.

Undskyld, hvis jeg ikke udtrykte mig helt klart. Jeg har nu fået
opfattelsen af, at de 2 modeller ligner hinanden så meget, at jeg kun
behøver manualen for DDP-400.

Med venlig hilsen

Vagn K. Kjeldsen.