Batteri til Suzuki AN-125
Fra : Kenneth

Dato : 05-11-03 11:08

Hej

Hvor kan jeg finde et batteri til en AN-125. Typen er CTX7A-BS/YTX7A-BS.
Jeg har kigget både hos Hein Gericke og Louis, men uden held.
Er der andre gode net-steder??

Mvh

Kenneth

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-11-03 11:18

> Hvor kan jeg finde et batteri til en AN-125. Typen er
> CTX7A-BS/YTX7A-BS. Jeg har kigget både hos Hein Gericke og Louis, men
> uden held.

Hej Kenneth

Hvis du kommer med målene på batteriet om plus sidder i højre eller ventre
side, og hvor mange V og Amp, så kan jeg sikkert godt finde et til dig hos
Louis.

De har f.eks CTX7L-BS 12V 6amp og måler L109XB71XH131 plus i højre side når
man ser på "forsiden" af batteriet.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Kenneth

Dato : 05-11-03 11:53

> De har f.eks CTX7L-BS 12V 6amp og måler L109XB71XH131 plus i højre side
når
> man ser på "forsiden" af batteriet.

Hej Jens.

Det har jeg kigget på, men det passer af h.. til.
Målene skal være: L: 151, B: 88, H:94

Kenneth

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-11-03 12:04

> Det har jeg kigget på, men det passer af h.. til.
> Målene skal være: L: 151, B: 88, H:94

Hej Kenneth

Hvis du har lidt plads i toppen kan du måske bruge et CTX9-BS. Det måler L:
152, B: 88, H:106. Det er på 8 amp, så du får lidt bedre overskud til
starteren. Hvis du kommer forbi Lyngby har jeg er brugbart et liggende du
kan få for en Pizza.

Fra : Kenneth

Dato : 05-11-03 12:13

> [...]
> 152, B: 88, H:106. Det er på 8 amp, så du får lidt bedre overskud til
> starteren. Hvis du kommer forbi Lyngby har jeg er brugbart et liggende du

Hej Jens

Tak for tilbudet, men desværre tror jeg ikke, der er ret meget mere plads at
give af. Batteriet ligger i en holder.

Kenneth

PS: Pizza er godt.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 05-11-03 11:27

"Kenneth" <ridder_dk@SLET_DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor kan jeg finde et batteri til en AN-125. Typen er CTX7A-BS/YTX7A-BS.
> Jeg har kigget både hos Hein Gericke og Louis, men uden held.
> Er der andre gode net-steder??

Efter hvad jeg kan se, deler AN 125 (YTX7L-BS) batteri med bla Suzuki GZ 250
Marauder, Suzkui DR 350 (95-00), Honda CMX 250 Rebel, Honda NX250,Honda
VFR400R,

> Mvh
>
> Kenneth
Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-11-03 11:54

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> wrote in message
> Efter hvad jeg kan se, deler AN 125 (YTX7L-BS) batteri med bla Suzuki GZ
250
> Marauder, Suzkui DR 350 (95-00), Honda CMX 250 Rebel, Honda NX250,Honda
> VFR400R,

Så tror da pokker at Suzi'erne har strømproblemer

Fra : Kenneth

Dato : 05-11-03 11:54

> Efter hvad jeg kan se, deler AN 125 (YTX7L-BS) batteri med bla Suzuki GZ
250
> Marauder, Suzkui DR 350 (95-00), Honda CMX 250 Rebel, Honda NX250,Honda
> VFR400R,

Det kom jeg også frem til, men det er ikke rigtigt.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-11-03 11:59

> Efter hvad jeg kan se, deler AN 125 (YTX7L-BS) batteri
> med Honda VFR400R,

Hej Thomas
VFR 400 kører med CTX9-BS batteri lige som min CBR

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 05-11-03 13:08

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:eO4qb.6668$946.5007@news.get2net.dk...

> Hej Thomas
> VFR 400 kører med CTX9-BS batteri lige som min CBR

Ifølge MC- Nøglen er det YTX7L-BS, men på modeller fra før 90.

> --
> Mojn
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)

Thomas