coolshop.dk er de fuskere?
Fra : Anders S..

Dato : 05-11-03 09:33

Har bestilt og betalt en spil d. 23 oktober men har endnu ikke fået det.

Der er i restordre siger de, men i sidste uge fik jeg lovning på at have det
lørdag eller mandag. Nu er tålmodigheden ved at være brugt op. Skal lige
siges at på deres hjemmeside stod spillet til at kunne blive leveret inden
for 3 dage

MVH
Anders

Fra : Thomas

Dato : 05-11-03 13:01

Anders S.. wrote:

> [...]
> siges at på deres hjemmeside stod spillet til at kunne blive leveret inden

www.spilpriser.dk har de i hvert fald dårlige bedømmelser indenfor
levering.

Meget irriterende oplevelse du har haft. I min mening er leveringstiden
alfa og omega mht. at købe spil på nettet. Hvis de ikke kan holde hvad
de lover, er det ganske forfærdeligt.

Mvh,
Thomas

Fra : Klaus

Dato : 05-11-03 14:11

Husk at kigge after de strjerner for levering mv. spilshoppen har fået.
(medmindre der kun er de 10 stemmer butikken selv har trykket ind) Men de
plejer at være til at stole nogenlunde på heldigvis.

Mvh
Klaus

Fra : Christoffer

Dato : 05-11-03 14:22

"Thomas" <noreply@toemail.th> wrote in message

Det er sjovt at der er sådan en forskel. For tre uger siden skrev jeg til
coolshop.dk om de havde sim city 4 på lager. Fem dage efter, fik jeg en
email hvor der stod at nu havde de fået den på lager. Så bestilte jeg den om
fredagen omkring ved 13-14 tiden, og fik spillet med posten lørdag næste
morgen. Det jeg var utilfreds med var at den tid de brugte på at skrive
tilbage mht. min forespørgsel.

Men mht. til fuskerforretningerne indenfor DVD og computerspil så synes jeg
det er virkelig godt at folk skrive om dem her i nyhedsgrupperne. Det er den
eneste måde vi andre kan få at vide om vi skal købe der, eller finde et
andet sted. Jeg bruger det ihvertfald meget lige at søge på google om den
forretnign har fået nogle dårlige anmeldelser. Den samme diskussion kører
forresten i dk.kultur.film gruppen.

Mvh
Christian

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-11-03 10:15

"Christoffer" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> fredagen omkring ved 13-14 tiden, og fik spillet med posten lørdag næste
> morgen. Det jeg var utilfreds med var at den tid de brugte på at skrive

Øh? Du er utilfreds med at de var så flinke at skrive tilbage til dig
da de fik det på lager?

/Kenneth Iversen

Fra : JH

Dato : 06-11-03 10:15

Anders S.. wrote:
> [...]
> have det lørdag eller mandag. Nu er tålmodigheden ved at være brugt
> op. Skal lige siges at på deres hjemmeside stod spillet til at kunne

Jeg kan anbefale www.softexchange.dk
Har handlet (alt for) mange gange hos dem.
De har *virkelig* styr på tingene.
Bestilles varen inden 15:00, har man den dagen efter.
og det slår aldrig fejl (med mindre varen ikke er på lager
selvfølgelig).

Vh JH