Erfaringer med Axel Music?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 05-11-03 05:27

Har de god levering og pålidelighed og alt det der? Har lige bestilt
'Finding Nemo' R1 fra USA, ville bare høre.

--
- - -
CITIZEN ANTI-TERROR READINESS

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-03 05:36

C. H. Engelbrecht wrote:
> Har de god levering og pålidelighed og alt det der? Har lige bestilt
> 'Finding Nemo' R1 fra USA, ville bare høre.

Har kun gode erfaringer med dem.

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 05-11-03 09:04

C. H. Engelbrecht's utterance expressed in

> Har de god levering og pålidelighed og alt det der? Har lige bestilt
> 'Finding Nemo' R1 fra USA, ville bare høre.

Jeg kan varmt anbefale dem. Jeg har udelukkende gode
erfaringer med at handle der. Hurtig (og gratis) levering
og et godt udvalg. - Og brug endelig Club Raccoon :)

Hilsner!
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Jens Thomsen

Dato : 05-11-03 10:17

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse

> Har de god levering og pålidelighed og alt det der? Har lige bestilt
> 'Finding Nemo' R1 fra USA, ville bare høre.

Jeg har gode erfaringer med dem - også med deres kundeservice. I min seneste
forsendelse fra dem var begge dvd'er gået løse under transporten. Det var
hurtigst for mig lige at smutte forbi en af butikkerne og aflevere dem i en
kuvert. Så gik der knap en uge, og jeg havde to friske eksemplarer - denne
gang forsvarligt indpakket i så mange lag bobleplast, at der skulle pres fra
en mindre kampvogn til at gøre skade på dem (man ved naturligvis heller
aldrig, hvad de røde postdrenge foretager sig i deres spisefrikvarter). Det,
synes jeg, var en tilfredsstillende hurtig og effektiv løsning på problemet.
To tommelfingre herfra.

MVH
Jens

Fra : Martin Møller

Dato : 05-11-03 10:32

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> Har de god levering og pålidelighed og alt det der? Har lige bestilt
> 'Finding Nemo' R1 fra USA, ville bare høre.

Har kun gode erfaringer med dem. Havde problem med Air Force One som gik i
stå det samme sted på disken. Sendte den retur og fik hurtigt en ny. Den gik
også i stå det samme sted. Jeg skrev til dem og de svarede at de ville sende
pengene retur da det nok drejede sig om en produktionsfejl. Jeg kunne bare
beholde det eksemplar de havde sendt. Det er kundeservice der vil noget

Martin

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-11-03 11:34

C. H. Engelbrecht wrote:

> Har de god levering og pålidelighed og alt det der? Har lige bestilt
> 'Finding Nemo' R1 fra USA, ville bare høre.

De er ikke altid billigst, men de er meget pålidelige og rimeligt hurtige.

/David

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 05-11-03 16:11

Kun gode erfaringer!
Havde bestilt et par film fra USA via Racoon og de havde vist sendt dem
forkert, så de taget i tolden m.m.
De havde i forvejen sendt en advarsel at hvis folk havde bestilt den dag,
kunne man forvente at posten skulle ha' nogle penge til Toldvæsnet. Man
skulle betale og så lige sende Axelmusic en mail på hvor meget man havde
klagt ud! Vupti, dagen efter var pengene på kontoen!
God service, stort udvalg!

Jess Møller

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 05-11-03 16:56

> Har de god levering og pålidelighed og alt det der? Har lige bestilt
> 'Finding Nemo' R1 fra USA, ville bare høre.

Jeg har absolut kun gode erfaringer med den butik, især deres Club Racoon
del er rigtig lækker. Jeg forudbestilte bla netop Finding Nemo hos dem og
den lå allerede i min postkasse i fredags :)

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 05-11-03 22:01

> Jeg har absolut kun gode erfaringer med den butik, især deres Club Racoon
> del er rigtig lækker. Jeg forudbestilte bla netop Finding Nemo hos dem og
> den lå allerede i min postkasse i fredags :)

Euh-Kay? Udkom den ikke først her d. 4/11? (Dvs. i går?)

Anyway, Club Racoon har i går sendt mig en mail hvor der står at filmen er
afsendt fra "Nordamerika/Tyskland" (hvad hulen betyder det?) og at det kan
tage ml. 4-7 hverdage før filmen ligger i min postkasse. Betyder det i
praksis at jeg først får den i næste uge eller kan jeg være heldig at have
den inden weekenden?

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 05-11-03 22:59

Racoon

> Euh-Kay? Udkom den ikke først her d. 4/11? (Dvs. i går?)

Jo, jeg blev også lidt overrakset da den lå i postkasse.

> [...]
> tage ml. 4-7 hverdage før filmen ligger i min postkasse. Betyder det i
> praksis at jeg først får den i næste uge eller kan jeg være heldig at have

Når du bestiller gennem Club Raccoon hos Axel Music, så bestiller du i
virkeligheden varerne fra en butik i Canada som så sender dem til
tyskland(så betaler man kun tysk moms :) og videre til dig.

Og nej, den når sandsyneligvis ikke frem til weekenden, den lille tur over
atlanten tager desværrer et par dage.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 06-11-03 00:27

> Og nej, den når sandsyneligvis ikke frem til weekenden, den lille tur over
> atlanten tager desværrer et par dage.

Øv. Men tak for hjælpen.

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 05-11-03 23:43

Jeg har også kun gode erfaringer med AxelMusic, desuden kan jeg anbefale
proshop: http://www.proshop.dk/proshop/Default.asp

Mvh.
Martin

Fra : Jesper

Dato : 05-11-03 21:07

C. H. Engelbrecht <chrisengeldk@dkik.dk> wrote:

> Har de god levering og pålidelighed og alt det der? Har lige bestilt
> 'Finding Nemo' R1 fra USA, ville bare høre.

Har kun gode erfaringer emd dem, Club Racoon er god og billig!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-11-03 17:12

> Har de god levering og pålidelighed og alt det der? Har lige bestilt
> 'Finding Nemo' R1 fra USA, ville bare høre.

du kan slappe af, de leverer altid varen på bedste vis - Rasmus der står for
Club Racoon afdelingen er super venlig og altid parat til at hjælpe - jeg
har fået refunderet penge for en film der blev snuppet i tolden, jeg har
fået byttet defekte film asap (ret godt fordi det drejer sig om T2 Ultimate
som ikke længere produceres - alligevel skaffede de hurtigt en ny) og
allerede nu er lotr TTT extended gift set på vej til mig! - super butik -
jeg bruger aldrig andre.
Jeg opfordrer Alle til at bruge Axel så deres Racoon afdeling for evigt vil
bestå!
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight