Hjælp og Jubii - min kæreste fik orgasme o~
Fra : Blix

Dato : 05-11-03 03:02

har indtil for ca 2 år siden troet at sex med piger ikke kunne udfolde sig
på mange måder udover at jeg kom til sidst og hun også havde nydt. hun
klagede aldrig for hun vidste heller ikke bedre. men det var alligevel i 5
år vi var sammen og i den periode var jeg tilfreds med det sex jeg fik for
har man aldrig smagt sukker savner man det heller aldrig ;)

Men til sagen mødte for 11mdr siden den skønneste pige man kan forstillle
sig og så var det hende der faktisk scorede mig ved at ringe og spørge om vi
ikke skulle mødes i byen efter efter at have mødtes inde i byen på det samme
dansegulv i 3 mdr hvor vi kun dansede. der skulle dog ikke ske noget da vi
gik i klasse sammen på vuc på det tidspunkt, og det ville have været svært
se på hinanden hvis der ikke skete noget, og hun havde sit barn at tænke på
så hun ville være 100% sikker i sin sag. Men som sagt den aften endte vi
sammen og har været lige siden. Og hver gang vi er sammen bliver jeg sikker
på at man ikke mister sit seksuelle toppunkt som fyr som 21år. Nah man kan
kan stadig i meget lang tid og mange gange man skal bare finde den rigtige
partner:)

Men som sagt Problemet: hun er klar på mange kinky ting men hun fortalte
også hun kan ikke komme eller få en orgasme sammen med en fyr hvis det er
via sex med pikken inde i hende, kun via stimulering af klitoris. Så satte
mig for i aftes at jeg ville da prøve og lave lidt om på tingene, så istedet
for at dyrke sex blev jeg ved med at stimulere hendes klitoris med tungen og
mine fingre. Og fik hende helt ud på randen hvor hun var helt væk og hvor
jeg for første gang oplevede en pige der kommer med en udløsning altså
ligesom vi fyre kommer med sperm men for hende var det bare en klar væske.
Smagte på det og må sige det smager ikke værst og hvis hun er villig til at
sluge jamen hvorfor skulle jeg så ikke???

Men hun fortalte bagefter at hun var helt oppe og ringe, men stadig en
hårsbredde fra at komme fuldstændig og fortalte at sådan har det været før
et par andre gange også, og det er der jeg gerne kunne bruge lidt hjælp!!!

Er faktisk parat til at gøre alt så jeg kommer det sidste trin op af trappen
hvor vi så begge kan nyde det fuldt ud. Ikke fordi hun ikke nyder det hun
har aldrig klaget eller bedt mig om at give hende en orgasme. hun siger hun
er fuldt ud tilfreds som det er nu for hun er godt klar over at nå det
sidste punkt er svært for hende er svært at nå. Men jeg giver ikke op af den
grund, da jeg gerne vil give hende lige så meget som hun giver mig.

Så nu er det i skal hjælpe med gode fif der kan få piger som i har kendt til
at komme helt ud i torvene under sex, og piger i må også gerne fortælle hvad
det er i gør så i ved i opnår jeres klimaks!!!

Håber der er nogen der kan hjælpe en lidt frustreret og samtidig lykkelig
fyr som bare vil nyde livet mere end han gør nu ved at hans modpart også
opnår klimaks...

Venlig hilsen Lean

Fra : l_overgaard

Dato : 05-11-03 12:38

Tillykke Lean.

Det burde være en ret, at alle mænd fik denne oplevelse, at opleve en
pige "ejakulerer". Jeg havde selv en kæreste engang der kom på denne
måde.
Detvar ret fedt, og tændte mig egentlig også lidt.

Men det sidste trin som hun siger at hun mangler (din kæreste).
Kan hun ikke selv forklarer dig det, siden hun kan berette at hun kan
opnå mere, og at der må være et trin til?

Vi er jo alle forskellige, men min erfaring, så selv kvinder/piger der
ellers ikke er til analsex, kan lide at få "pirret" det bagerste hul.
Min erfaring er også at de kan lide at få en finger derop, som
forstærker deres orgasme. Du skal selvfølgelig ikke "jage" den helt op,
Bare det halve af din langfinger, mens du slikker hende, og når så hun
er godt våd (også dernede) så fører du langsom og blidt en finger op.
De er eller rettere mange er vilde med det, og hun har sikert ikke noget
imod det, når du selv siger, at hun også er med på det lidt mere kinky.
Eller hvad med at kneppe hende med en dildo imens du slikker, og måske
en 69´er.

God fornøjelse fra Lars

http://www.kandu.dk/