Flere brugere vil gerne redigere i et doku~
Fra : Salva

Dato : 04-11-03 23:36

Vi er nogle stykker der skal ændre i et kalender-skema som vi har lavet i
Word.

Problemet er at hvis en person har dokumentet åben, så kan en anden person
ikke komme ind og redigere i det uden at det bliver skrivebeskyttet.

Hvis vi nu gerne vil redigere i et skema stort set samtidigt, hvilket
Office-program skal vi så bruge? Excel, Access eller.??

Vi har både OfficeXP og 2003 pakken.

-salva

Fra : Harald Staff

Dato : 04-11-03 23:51

Access.

--
HTH. Beste hilsen Harald
Followup to newsgroup only please.

Fra : Salva

Dato : 05-11-03 21:28

....Jeg kan bare ikke forstår at min database stadig er låst efter een bruger
har åbnet et dokument...!?
Skal jeg ind og sæt et flueben til??

-Salva

Fra : Harald Staff

Dato : 06-11-03 10:22

Ja. Hos meg heter dette Verktøy (dansk Instillinger ?) > Sikkerhet >
Gruppetillatelser. Men her er den innebyggede Hjelp samt prøve-og-feile
hurtigere enn newsgrupper.

Fra : Salva

Dato : 06-11-03 18:28

Okay, det vil jeg lige kigge videre på.
Tak :)

Fra : pre

Dato : 10-11-03 12:45

Var det mig ville jeg nok se nærmere på 2003 versionen som åbenbart har 3
forslag til løsning af det problem. Document Workspaces, Enhanced Document
Protection, og Information Rights Management.
Der ligger en del nytænkning bag dem.
pre

Fra : Salva

Dato : 12-11-03 23:02

Okay. Jeg er i gang med at kigge Office 2003 pakken igennem. Vil lige læse
lidt mere om dit forslag.
Tak :)

-salva