Heavy guitar software - findes det?
Fra : Ole

Dato : 04-11-03 21:56

Se subject. Undskyld, hvis det er den forkerte nyhedsgruppe.

MVH Ole

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-03 21:08

"Ole" <no_mail@no_mail.com> skrev i en meddelelse
> Se subject. Undskyld, hvis det er den forkerte nyhedsgruppe.
>
> MVH Ole

Prøv at chek;
http://www.amplitube.com/

Mvh. FH

Fra : Ole

Dato : 06-11-03 10:25

"Finn Holbek" <fholbek"skriv snabela"tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at chek;
> http://www.amplitube.com/

Mange tak, men jeg kan bare ikke få det til at virke. Har prøvet med Sonar
og Cubase og jeg kan ikke finde ud af, hvordan man får dette plugin frem i
programmerne?

MVH Ole

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-03 12:40

> [...]
> og Cubase og jeg kan ikke finde ud af, hvordan man får dette plugin frem i

Når det ellers er installeret skulle det gerne ligge som VST- plugin. Da jeg
selv bruger Logic skal jeg ikke kunne sige hvordan man får det frem i de
andre programmer.

Spørg i dk.kultur.musik.produktion og/eller http://cubaseforum.dk/

Mvh. Finn

Fra : Ole

Dato : 06-11-03 13:22

> [...]
jeg
> selv bruger Logic skal jeg ikke kunne sige hvordan man får det frem i de

Du skal have mange tak for din hjælp og vejledning

MVH Ole

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-03 20:06

> "Finn Holbek" <fholbek"skriv snabela"tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> jeg

> Du skal have mange tak for din hjælp og vejledning
>
> MVH Ole

Var så lidt

Mvh. Finn