MSN kompatibel messenger til OS X
Fra : Morten

Dato : 04-11-03 20:27

Davs, jeg er nybagt Mac ejer og leder nu efter en messenger der kan
kommunikere
med MSN messenger. Hvad er der af alternativer? Jeg er vant til bla.
GAIM under Linux,
findes der lignende "kloner" til Mac OS X?

På forhånd tak,

Morten

Fra : Terje Rydland

Dato : 04-11-03 20:29

Morten <usenet@kikobu.com> wrote:

> [...]
> GAIM under Linux,
> findes der lignende "kloner" til Mac OS X?

MSN Messenger finnes for MacOS X den

Terje

Fra : Morten

Dato : 04-11-03 21:08

Terje Rydland wrote:

> MSN Messenger finnes for MacOS X den
>
> Terje

Jeg fandt kun et 3.5 version, og nogle misvedligholdte web sider
på microsoft.com. Yderligere så det ud til at koste $9.95/måned,
hvilket er i overkanten?

Mvh Morten

Fra : Karl Antz

Dato : 04-11-03 21:18

Morten <usenet@kikobu.com> wrote:

> Jeg fandt kun et 3.5 version, og nogle misvedligholdte web sider
> på microsoft.com. Yderligere så det ud til at koste $9.95/måned,
> hvilket er i overkanten?

den aktuelle Mac-version ER 3.5, og hvis du har en hotmail adresse er
det gratis, hvadenten du bruger hotmail -adressen eller ej.
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Peter Perlsø

Dato : 04-11-03 20:44

Morten wrote:
> [...]
> GAIM under Linux,
> findes der lignende "kloner" til Mac OS X?

Fire!

--

- Peter Perls¿ - tel: +45 5192 3981 - web: http://u238.dk

"If you have been voting for politicians who promise to give you goodies
at someone else's expense, then you have no right to complain when they
take your money and give it to someone else, including themselves."

-- Thomas Sowell (1992)

Fra : Morten

Dato : 04-11-03 21:07

Peter Perlsø wrote:

> Fire!

Super! :)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 04-11-03 20:59

> [...]

> GAIM under Linux,
> findes der lignende "kloner" til Mac OS X?

Prøv at kigge på Proteus.
Snakker med MSN, ICQ og AIM/iChat.
<http://www.indigofield.com>

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 04-11-03 22:05

Morten wrote:
> [...]
> GAIM under Linux,
> findes der lignende "kloner" til Mac OS X?

MSN til OS X gør det glimrende, den finder du her :
http://www.microsoft.com/mac/products/msnformacosx/msnformacosx.aspx?pid=msnformacosx

Hvis det absolut skal være anderledes så tag et kik her :
http://www.versiontracker.com/php/search.php?PHPSESSID=8e0181b279010cfd12266205c13d0210&plt%5B%5D=macosx&mode=basic&action=search&str=MSN&x=0&y=0

Jeg kan i øvigt anbefale dig at prøve iChat som er med OS X. den kan
bruges med en AIM konto fra AOL.

--
Skiller Soupen ??
Prøv Thunderbird http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/ Naar en

See yea
Henry Lerche Madsen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-11-03 09:02

Morten wrote:

> [...]
> GAIM under Linux,
> findes der lignende "kloner" til Mac OS X?

Hvis du installerer Developers Tools og X11 fra Apple, kan du selv
oversætte nyeste version af GAIM.

--
Thorbjoern Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"